رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هیچ فردی نمی تواند نقش قیم را از طرف ورزشکاران ایفا کند چرا که ورزشکاران ما ولایت مدار و دوستدار انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۰۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضفعین در مراسم بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بسیجیان که امشب در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از برکات قرآن کریم، شکل گیری انقلاب اسلامی است، گفت: قرآن کریم سفره ای پر نعمت است که هر کسی می تواند رستگاری خود را در آن جستجو کند.


وی ادامه داد: می توان گفت که ترویج قرآن کریم در میان جامعه، یکی از مهمترین اهداف بسیج برشمرده می شود و برگزاری مسابقات قرآن کریم بسیج در همین راستا صورت گرفته است.


سردار غیب پرور تاکید کرد: آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید شیعیان، پیامی را به دوره از مسابقات قرآن کریم بسیج ارسال نموده اند که از ایشان به دلیل پیام پرمعنایشان، تقدیر و تشکر می نمایم.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به معجزات قرآن کریم ابراز داشت: قرآن کریم یکی از مقدس ترین کتب آسمانی است که به پیامبر اکرم(ص) نازل شده است و یکی از شگفتی های این کتاب مقدس این است که هیچ فردی نتوانسته است حتی یک سوره و آیه ای همچون قرآن را بیاورد و آنقدر این کتاب پراهمیت است که همه معصومین علیه السلام، جان شریف خود را برای بقای این کتاب آسمانی، تقدیم اسلام نمودند.


وی با بیان اینکه قرآن کریم ابعاد مختلفی دارد که هر کدام رشد و بالندگی انسان را تضمین می کند، تصریح کرد: بسیج شجره طیبه ای است که باید در کنار قرآن بماند و مستمر باشد.


سردار غیب پرور با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی برای نابودی اسلام و قرآن، اظهارد اشت: تنها راه شکست دشمن، توجه و روی آوری به جهاد کبیر است.


رییس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سخنان بیهوده برخی از افراد در خصوص اینکه در ورزش می توانیم با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی مسابقه دهیم، اظهار داشت: بنده امیدوارم که این سخنان بیهوده از روی جهالت و غفلت باشد، چرا که اگر از روی علم باشد، یکی از برداشت ها از این سخنان این است برخی از جریان ها در تلاش هستند که در قالب صحنه مقدس ورزش بخواهند ارتباط با رژیم جعلی صهیونیستی را تست کنند و شاید بخواهند گامی را بردارند که اگر در گام اول با موفقیت روبرو شدند، گام های بعدی را نیز بردارند.


وی با بیان اینکه آرمان های انقلاب اسلامی در جهت نابودی رژیم جعلی صهیونیستی است،تصریح کرد: بنده به عنوان یک پاسدار کوچک و به عنوان یک بسیجی، خطاب به افرادی که در تلاش هستند تا از طریق ورزش، ارتباط ما با رژیم صهیونیستی را تست کنند باید بگویم که ما را تست نکنید، چون این گام اول به گام دوم نخواهد رسید، چون ما این قدم ها را خواهیم شکست.


سردار غیب پرور ادامه داد: ما فرزندان امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و در محضر قرآن کریم هستیم و باید بگویم که ما جهاد کبیر را لمس کرده ایم فلذا این عرصه، عرصه ابراز نظرات شخصی و بیان سلیقه های شخصی نیست.


رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مکتب و اندیشه امام خمینی(ره)، هیچ گاه کنار آمدن و ارتباط با این رژیم جعلی را قبول نمی کند و یکی از مهمترین آرمان های ما، محو اسرائیل است و در این جلسه نورانی و در محضر قرآن کریم، باید بگویم که ورزش و مدال آوری امری مقدس است اما محو اسرائیل یک آرمان است و به هیچ وجه از این آرمان مقدس تخطی نخواهیم کرد.


وی افزود: هیچ فردی نمی تواند نقش قیم را از طرف ورزشکاران ایفا کند چرا که ورزشکاران ما ولایت مدار و دوستدار انقلاب اسلامی هستند.

ارسال نظرات