خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این جشن ۱۶ اسفند ماه در مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۲۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا (س) در ورزشگاه ٢٠٠٠ نفری شهید حیدریان
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن عابدی در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان قم که در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی (ره) برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های این اداره اظهار کرد: برگزاری پنج محفل ورزشی، برپایی نمایشگاه قرآنی، برگزاری دوره‌های آموزشی و دعوت به نماز از جمله برنامه‌هایی بوده که به شیوه مطلوب دنبال شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این جشن ۱۶ اسفند ماه در مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: برگزاری المپیاد ورزشی، تولید ۱۴ فیلم در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و برگزاری ۱۰ دوره آموزشی دعوت به نماز برای بانوان از دیگر فعالیت‌های این اداره است که امیدواریم تداوم داشته باشد.

وی بر اهمیت جلوگیری از هنجارشکنی‌های مختلف در سطح شهر قم تاکید کرد و گفت: به مدیران باشگاه‌های بانوان اعلام کرده که بانوان ورزشکار حجاب اسلامی را رعایت کنند، این اقدام را می‌توانیم در ادارات به شیوه مطلوب‌تر اجرا کنیم چراکه اگر کارمندان شئونات اسلامی را مورد توجه قرار دهند کسی به خود اجازه نمی‌دهد در ادارات خلاف کارمندان عمل کند.

عابدی یادآور شد: در حوزه ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان نمی‌توان بدون هیچ دلیل موجهی خدمات مورد نیاز را به مراجعه کنندگان ارائه نکنیم، اما می‌توانیم از ظرفیت تشکل‌ها و مجموعه‌های مردمی برای رسیدن به اهداف مورد نظر در حوزه‌های فرهنگی استفاده کنیم.
ارسال نظرات