حاشیه نگاری از حضور روحانی در بندرعباس؛
ظرفیت ورزشگاه تختی بندرعباس با وجود اهرم فشار مقامات استان برای حضور دانش آموزان و مردم شهرستان های مختلف، مملو از جمعیت نشد.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۴۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛براساس اطلاعیه  قبلی که از طریق رسانه های ملی و محلی منتشر شده بود استان هرمزگان در آخرین ماه از سال ۱۳۹۶ میزبان حسن روحانی شد تا در این مراسم مردمی بتوانند مطالبات خود را با بیانی دیگر به گوش رئیس جمهور برسانند.

در تقویم هرمزگان نهم اسفندماه ۹۶برابر است با میزبانی از حسن روحانی که ورزشگاه تختی بندرعباس از ساعت ۸صبح مردم خون گرم، مهمانواز هرمزگان را در خود جای داد.

مردم و  مطالبه گر هرمزگان با وجود محدودیت های ترافیکی خود رابه مکان مقرر رساندند تا بتوانند خواسته های خود را به اطلاع وی برسانند.

اگر شخصی از محدوده ترافیکی اعلام شده به سمت ورزشگاه تختی بندرعباس در میان جمعیت نه چندان انبوه قدم می زد می توانست شنونده صحبت ها و یا بهتر بگویم درد وددل های کارمندان، دانش آموزان وسایر اقشار جامعه ای باشد که به اجبار و با اهرم فشار مقامات استانی در این مراسم شرکت کرده اند.

مردمی که اگر به دلیل اشتیاق بود قاعدتا از همان ابتدا وارد محل می شدند نه اینکه حدود یک ساعت از زمان اعلام شده همچنان در خیابان اصلی بصورت پراکنده بایستندکه  برای تشویق مردم و حضور در ورزشگاه هدایت از اجرای موسیقی زنده استفاده کردند.

اجرای زنده گروه موسیقی شهرستان جاسک در میانه خیابان اصلی شهر سبب شد تا مردم رقص وحرکات موزون متناسب با موسیقی بومی محلی در انظار عموم را اجرا کنند.

جدای از اجرای زنده در کف خیابان، در محیط ورزشگاه نیز همین موسیقی پخش می شد که اقشار مختلف جامعه بویژه دانش آموزان هرمزگاتی را به رقص و پایکوبی وادار می کرد لذا جناب رئیس جمهور و مقامات استانی بدانند استفاده از موسیقی برای تشویق مردم و جذب مردم شایسته این استان نیست.

وررزشگاه تختی بندرعباس که زمانی با حضور یکی از مقامات کشوری مملو از جمعیت می شد تا جایی که عده ای از افراد در بیرون از ورزشگاه می ماندند امروز به دلیل نارضایتی از عملکرد دولت در تحقق وعده های خود در دوره یازدهم گویا چندان تمایلی برای حضور نداشتند بلکه صرفا برای رساندن نامه های خود حضور پیدا کرده بودند که این را می توان از قسمت های خالی از جمعیت ورزشگاه مشاهده کرد.

علاوه بر حضور مدیران دولتی منصوب دولت تدبیر و امید، شامل استاندار، فرمانداران،مدیران کل شهرهای مختلف به همراه معاونان و سایر مدیران، بخشداران . حضور دانش آموزان، کارآموزان، کارمندان، کارگران، اهالی روستاهایی  که با استفاه از اهرم فشار و وعده و  وعید و به بهانه افزایش نمره، اضافه کاری، ماموریت اداری  یکی یکی از اتوبوس ها پیاده و وارد ورزشگاه شده بودند.

حضور یک هزار و چهارصد دانش آموز بندرعباس با شال هایی با رنگ سبز، سفید و قرمز برای تشکیل پرچم جمهوری اسلامی ایران و نیز توزیع رضایت نامه ولی بین دانش آموزان شهرستان های مختلف این استان برای حضور در مراسم استقبال از روحانی از نشانه های توفیق اجباری این دانش آموزان به دیدار رئیس جمهور محترم بود.

با قدم زدن در میان جمعیت پراکنده موجود در ورزشگاه تختی هر بیننده ای با چشم غیرمسلح نظاره گر گروه های مردم از تمام شهرستان هاست که یا نامه به دست وارد ورزشگاه شده بودند یا هر کدام از آنها در گوشه ای روی چمن ها نشسته و مشغول نوشتن نامه هایی به رئیس جهمور بودند با این امید که حتما نامه ها به دست ایشان می رسد اما غافل از اینکه فقط می داند که سرنوشت نامه های مطالبه گر مردم چه می شود؟

علاوه بر حضور مردم عادی و دانش آموزان حضور چشمگیر فرهنگیان استان هرمزگان که خواستار تغییر وضعیت خود بودند با دست نوشته هایی شامل رئیس جمهور استخدام نهضتی ها یادت نره، توپ، تانک، فشفشه استخدام حق التدریس، حق ماست، ما نهضتی های میناب خواستار استخدام هستیم از جمله مطالبات این قشر از جامعه بود که خواهان رسیدگی فوری رئیس جمهور به این امر بودند.

 

یکی دیگر از حاشیه سازترین سفر امروز رییس جمهور  همزمان با حضور وی، پرواز کبوترهایی به رنگ بتفش در آسمان شهر بندرعباس بود که یکی از سازمان های دولتی با قیمتی مابین هفت تا هشت میلیون خریداری کرده بود.

ارسال نظرات