نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت:مشکلات بسیاری در حوزه درمان، اشتغال و کم آبی وجود دارد که انتظار می رود رییس جمهور به مشکلات مردم هرمزگان رسیدگی کند.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۴۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، امام جمعه بندرعباس در مراسم دیدار رییس جمهور با مردم ولایت مدار بندرعباس در ورزشگاه شهید تختی بندرعباس اظهار کرد: استان هرمزگان با دارا بودن ظرفیت های بالا با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند که برای آن باید تدبیری اندیشیده شود.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه بخش کشاورزی هرمزگان باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرد، ادامه داد: هرمزگان جز معدود استان هایی است که جمعیت روستایی آن تغییر چشم گیری نداشته و اکثر روستاهای هرمزگان در خشکسالی به سر می برند.

نعیم آبادی تصریح کرد: استان هرمزگان کمبود آبی ندارد ولی با بحران بی آبی مواجهه است که انتظار می رود رییس جمهور به مشکل بی آبی استان رسیدگی ویژه ای شود.

وی گفت: در بخش درمان مشکل داریم و برای آن تدبیری باید اندیشه شود و در کنار بیمارستان شهید محمدی یک بیمارستان دیگر وجود دارد که با وجود تخت، پزشک ندارد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه در کنار دریا نماز باران خواندن جواب نمی دهد، عنوان کرد: باید در کنار دریا اب شیرین کن نصب شود و مشکل بحران آب هرمزگان حل شود.

نعیم آبادی خاطر نشان کرد: امیدواریم سفر رییس جمهور به هرمزگان برای استان ما پر خیر و برکت باشد.

ارسال نظرات