خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در جمع ارکان مساجد استان

دشمن امروز سنگر اصلی نظام یعنی مساجد را هدف قرار داده است

دوره آموزشی و توانمندسازی ارکان مساجد استان خراسان شمالی با حضور ائمه جماعات ،هیات امنا،خدام مساجد و فرماندهان حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج در بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۴۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ دوره آموزشی و توانمندسازی ارکان مساجد استان خراسان شمالی با حضور ائمه جماعات ،هیات امنا،خدام مساجد و فرماندهان حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج در بجنورد برگزار شد.

سروان نکوئیان رئیس سازمان بسیج مساجد و اماکن متبرکه سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام هدف از این دوره را هم افزایی بیشتر بین ارکان مساجد با توجه به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسجد باید پایگاه فعالیت های اجتماعی گردد دانست.

سرهنگ ابوالقاسم چمن جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام در جمع ارکان مساجد استان با بیان اینکه دشمن امروز سنگر اصلی نظام یعنی مساجد را هدف قرار داده است  گفت: دشمن می خواهد نقش مسجد را در زندگی ما کم رنگ کند.

وی با اشاره به سخن امام راحل که گفت مسجد سنگر است افزود: در دوران انقلاب و دفاع مقدس کلیه فعالیت های اجتنماعی ما از جمله تشیع شهدا ،اعزام به جبهه و ... از محل مساجد انجام می شد ولی با گذشت زمان فاصله ما از مساجد دور شده است و این اشتباه باید جبران شود.

چمن گفت: امروزه رویکرد برنامه های بسیج مسجد محوری شده است و برنامه هریزی ها به گونه ای است که کلیه فعالیت های بسیج در محل مسجد برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار