کانون بسیج جامعه پزشکی شهید محسن حججی بیمارستان کوثر سنندج افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۶۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، کانون بسیج جامعه پزشکی شهید محسن حججی در بیمارستان کوثر سنندج با حضور جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس، ریاست دانشگاه علوم پزشکی، سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی و جمعی از پزشکان و کارکنان بیمارستان صبح امروز افتتاح شد.

قاسم کاوه سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان در حاشیه‌ی آئین افتتاح کانون بسیج جامعه پزشکی شهید محسن حججی افزود: با توجه به وجود نیرو‌های انقلابی با تفکر بسیجی در تمام اقشار و لایه‌های مردم ایران سازمان بسیج با رویکرد استفاده از همه‌ی تخصص‌های موجود در کشور اقدام به تفکیک و ایجاد اقشار مختلف در سازماندهی بسیجیان نموده است.

وی گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی از اقشاری است که با تکیه بر تخصص‌های حوزه سلامت و همسو کردن آن‌ها در جهت خدمت رسانی به مردم و با هدف ارتقا سطح بصیرت و بینش انقلابی این قشر تشکیل شده است.

کاوه اظهارداشت: بیمارستان کوثر سنندج، به عنوان بزرگترین بیمارستان منطقه غرب کشور که هدیه‌ی ارزشمند از طرف مقام معظم رهبری می‌باشد دارای تعداد قابل توجهی از پرسنل متخصص حوزه‌های مختلف سلامت می‌باشد که به قطع تفکر بسیج در بین افراد جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد.

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان در پایان تصریح کرد: به همین جهت کانون بسیج جامعه پزشکی شهید محسن حججی در این بیمارستان راه اندازی و افتتاح گردید تا بتواند مرجعی باشد برای مراجعه و هم گرایی افراد بسیجی در این بیمارستان.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات