رئیس بنیاد شهید زابل گفت: خدمت به خانواده شهداء و ارج نهادن به مقام شامخ شهداء یک رسالت است
کد خبر: ۸۹۹۴۷۷۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
امیر منصور فیروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اززابل اظهار داشت:طی دو سال گذشته ۱۸۰ تابلو از شهیدان گرانقدر منطقه با همکاری دانشگاه ملی، تیپ حضرت علی اکبر (ع)، شهرداریها، دهیاری‌ها و دیگر افراد در زابل نصب شده است.

وی افزود: در روز‌های گذشته با همکاری تعدادی از سازمان‌ها تعداد ۳۵ تابلو با سطح مقطع ۶ متر مربع و ارتفاع پنج متر در حوزه بنیاد زابل با هزینه تقریبی ۱۲۰ میلیون تومان ساخته و در ورودی‌های شهر نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

منصوری بیان کرد: ساماندهی گلزار شهدا، برقراری حقوق و مستمری برای خانواده اعم از والدین و همسران، بیمه درمانی و تکمیلی، پرداخت وام‌های ضروری به طور متغیّر تا حداکثر مبلغ ۲۰ میلیون تومان از جمله خدمات بنیاد شهید به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: واگذاری زمین برای ساخت واحد مسکونی و یا پرداخت یارانه زمین تا مبلغ ۱۰ میلیون تومان، پرداخت وام مسکن تا مبلغ ۶۰ میلیون تومان در زابل، ارائه هرگونه خدمات رفاهی و تسهیلاتی از طریق معاونت تعاون که در قانون برای ایثارگران تعریف شده، خدمات آموزشی در مدارس و خدمات آموزشی و پرداخت شهریه دانشجوئی در دانشگاه‌های شهریه بگیر از دیگر خدماتی که بنیاد شهید ارائه می‌دهد، می‌باشد.

منصوری تاکید کرد: از دیگر خدمات بنیاد شهید می‌توان به کلیه امورات پژوهشی در خصوص اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، امورات مشاوره‌ای و حل اختلاف خانوادگی در همه امور از طریق واحد مددکاری، مشاوره و راه اندازی مرکز مشاوره در بنیاد زابل، اشاره کرد.

وی اذعان کرد: راه اندازی شرکت خدمات پرستاری و انجام کار‌های مربوط به پایش سلامت خانواده‌ها و موارد پزشکی در منازل از دیگر کار‌هایی است که در این مدت انجام شده است.
ارسال نظرات