سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سرعین:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه سرعین گفت:اقتصاد مقاومتی نجات بخش است اگر از حرف به عمل تبدیل شود، اما متاسفانه شعار سال فقط لقلقه زبان مسولین شده و برای تولید و ایجاد اشتغالی کاری انجام نشده و از سرمایه گذاران هم حمایتی نمی‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۷۸۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲

شعار سال تنها لقلقه زبان مسئولین شده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین محمد عابدی صبح امروز در مجمع بسیج شهرستان سرعین گفت: در اغتشاشات اخیر مثلث شومی تشکیل یافته بود که آمریکا و اسراییل طراح این اغتشاشات عربستان حمایت مالی کرده و منافقین کور دل میدان دار این اغتشاشات بودند.

حجت الاسلام عابدی با اشاره به اینکه استکبار جهانی برای از بین بردن امینت داخلی ایران در حال فتنه افروزی است افزود: استکبار جهانی می خواست خاتمه انقلاب را در ۲۲ بهمن اعلام کند که تدبیر و مدیریت امام خامنه ای و حضور حماسی ملت بصیر ایران باعث ناکامی دشمن شد.

وی با انتقاد از برخی مسئولین گفت:آنهایی که با نامه پراکنی، شعار آزادی و صحبت در فضای مجازی می خواستند این فتنه را شعله ور کنند مطمئن باشند این نظام بزرگتر از آنها را بر سر جای خود نشانده ولی متوجه نیستند که بواسطه همین آزادی در ایران اسلامی است که اظهار نظر می کنند.

عابدی با بیان اینکه راهپیمایی 22 رفراندوم بزرگی در سطح کشور بود اظهار کرد:مسئولین بجای دعواهای سیاسی و پرداختن به مسایل فرعی به مشکلات مردم رسیدگی کنند امروز برخی از مسئولین بجای اینکه پاسخگو باشند به مسایل حاشیه ای می پردازند.

وی گفت:اقتصاد مقاومتی نجات بخش است اگر از حرف به عمل تبدیل شود اما متاسفانه شعار سال فقط لقلقه زبان مسولین شده و برای تولید و ایجاد اشتغالی کاری انجام نشده و از سرمایه گذاران هم حمایتی نمی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه سرعین با اشاره به تعیین ضرب الاجل ترامپ برای خروج از برجام افزود:دستگاه دیپلماسی ما باید بیش از پیش مراقب کید دشمن باشند .

ایشان افزودند :دستگاه دیپلماسی نباید به اروپایی ها اعتماد کرده و همواره خطوط قرمز همچون (توان دفاعی و موشکی )را رعایت نمایند و از ظرفیت دو کشور روسیه و چین استفاده کنند.

ارسال نظرات