نانواکناری: در 22 بهمن با پیشگامی روحانیون تا جایی که پس از آن اتحادیه پارلمانی اروپا که به مجلس آمده بودند و صحنه تماشایی حضور مردم را دیده بودند ملتمسانه درخواست توسعه ارتباطات خود با کشور ما را داشتند که مهم‌ترین دلیل آن پرچم‌داری روحانیت در همه عرصه‌ها است که ما عزت خود را وابسته به آنها می‌دانیم.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۰۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ولی‌الله نانواکناری در نشست روحانیون و ائمه جمعه در این شهرستان، اظهار کرد: از دوران قبل از انقلاب تا کنون به این تجربه دست پیدا کردیم که هر جلسه یا محفلی که روحانیت حضور نداشته باشد به انحراف کشیده می‌شود.

وی بیان کرد: به تداوم حضور روحانیون در جلسات  اصرار می‌ورزیم، چرا که پیشرو و پیشوای انقلاب اسلامی روحانی بوده و مسیر درستی را انتخاب کرده تا جایی که سرانجام منجر به انقلاب و این پیروزی بزرگ شد.

نماینده مردم بابلسر و  فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، آنجایی که رزمندگان اسلام دچار تزلزل می‌شدند این روحانیون بودند که نشاط، قوت و قدرت را در وجود رزمندگان ایجاد کرده تا جایی که به پیروزی رسیدیم و امروز هم پیشگامی روحانیون را در عرصه بعد از دفاع مقدس نیز شاهد هستیم.

این مسؤول با اشاره به زمانی که ناوهای هواپیمایی آمریکا در خلیج فارس ورود پیدا کرد، اظهار کرد: 22 بهمن ماه همان سال حضور حماسی و گسترده مردم با پیشوایی روحانیت موجب عقب‌نشینی ناوهای جنگی آمریکا یکی پس از دیگری شد.

نانواکناری گفت: امسال هم حضور پرشور مردم روی صحنه را در 22 بهمن با پیشگامی روحانیون شاهد بودیم تا جایی که پس از آن اتحادیه پارلمانی اروپا که به مجلس آمده بودند و صحنه تماشایی حضور مردم را دیده بودند ملتمسانه درخواست توسعه ارتباطات خود با کشور ما را داشتند که مهم‌ترین دلیل آن پرچم‌داری روحانیت در همه عرصه‌ها است که ما عزت خود را وابسته به آنها می‌دانیم و از محضرشان بهره‌مند خواهیم شد و دست نیاز خود را به سوی آنها دراز می‌کنیم و به گرمی می‌فشاریم تا بتوانیم زیر سایه مقام رهبری از راهنمایی خردمندانه روحانیت بهره‌مند شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها