روحانی با بیان اینکه از مهم‌ترین این موضوعات به لحاظ اثرگذاری فرهنگی جامعه، فضای مجازی است، افزود: اثرات مهمی بر جامعه در تمامی طبقات و حتی کودکان تا کهنسالان دارد، و خطراتی را نیز به دنبال دارند به همین جهت ضروری است که نهادهای فرهنگی با این مسائل آشنا شوند.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۰۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی در اجتماع ائمه جمعه مازندران در  شهرستان بابل اظهار کرد: جلسات ائمه جمعه با محوریت یک موضوع که از نوع فرهنگی است برگزار می‌شود و در این میان بحث‌های ضروری که امروز باید به آن پرداخته شود است.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین این موضوعات به لحاظ اثرگذاری فرهنگی جامعه، فضای مجازی است، افزود: اثرات مهمی بر جامعه در تمامی طبقات و حتی کودکان تا کهنسالان دارد، و خطراتی را نیز به دنبال دارند به همین جهت ضروری است که نهادهای فرهنگی با این مسائل آشنا شوند.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه طرح ایجاد توجه به فضای مجازی از موضوعات مهم مورد بحث در این جلسه بود ادامه داد: راهکارهایی برای بهره‌وری بیشتر و خنثی کردن اثرات شوم و زهراگین آن باید ارائه شود.

روحانی گفت: از هر ابزار باید بهترین استفاده را داشته باشیم باید این ابزار را کامل بشناسیم با راه‌های بهره‌وری از فضای مجازی و بکارگیری از آن بتواند صحنه‌های زهرآگینش را خنثی کند و از طریق آن پیام لازم را به اشخاص برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها