شب هفتم تدفین شهدای خوشنام (گمنام ) در دودانگه برگزار می شود

مراسم شب هفتم سه شهید خوشنام دفاع مقدس که چهارشنبه گذشته در روستای سنگده ساری وداع و پنجشنبه در موسسه فرهنگی شهدای ثارالله محمدآباد دودانگه تدفین شدند شامگاه امروز برابر با شب وفات مادر حضرت ابوالفضل العباس(ع)( حضرت ام البنین(س))، در یادمان این سه شهید برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۱۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی در گفتگویی با بسیج از برگزاری این مراسم خبر داد.

مسئول موسسه فرهنگی شهدای ثارالله دودانگه با تسلیت  سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا افزود:  مادران و همسران شهدا مجاهدانی هستند که نه تنها امروز که در تربت و تشویق فرزندان و همسران خود برای اعتلای نام اسلام ناب و امنیت بخشی میهن اسلامی تلاش داشتند.

 وی افتخار آفرینی اینان را کمتر از مراتب شهدایشان ندانست و ادامه داد: خانواده ای که از آن شهید تربیت می شود قطعا از معنویت و درک بالای فهم شعائر و مبانی اصیل اسلام و مجاهدت در راه خدا رسیده است.

سرهنگ پاسدار رضایی گفت: همه مردم متدین دودانگه همواره به خانواده ای شهدا به ویژه مادران و همسران ارادت داشته و آنان را همچون مقام شهدا گرامی می دارند.

مسئول ستاد یادواره شهدای دودانگه یادآور شد: پس از مراسم وداع ، تشییع و تدفین شهدای خوشنام در هفته گذشته در دودانگه ساری، برنامه های یاد بود همچون شب دفن و سوم در مناطق دودانگه(سنگده، پهندر و شلدره) برگزار شد.

وی ادامه داد: مراسم شب هفت سه شهید خوشنام دفاع مقدس با حضور مردم متدین و غیور دودانگه در محل موسسه فرهنگی شهدای ثارالله در محمد آباد برگزار می گردد و در صورت ناپایداری شرایط جوی این مراسم با تغییر مکان در مسجد جامع این روستا در دودنگه برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار