خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

خوددرمانی یکی از مشکلات مهم جامعه ما به شمار می رود

استاندار قزوین با بیان اینکه خوددرمانی یکی دیگر از مشکلات جامعه ما به شمار می رود، گفت:اگر طرح پزشک خانواده را نهادینه می کردیم مردم به این سمت می رفتند که دست از خوددرمانی بکشند.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۲۴
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی در نخستین مجمع سلامت استان که صبح امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در عالم سیاست اصطلاحی است که می گوید جنگ پایان دیپلماسی است بنابراین اگر پیشگیری به نتیجه نرسد به درمان و بیمارستان می کشد.
وی با اشاره به بی توجهی مردم نسبت به بیماری ها افزود:  مردم تا زمانی که از نفس نیفتند خیلی به سلامت خود اهمیت نمی دهند.
استاندار قزوین اضافه کرد:در اختلالات روانی مردم هیچ توجهی به بیماری خود ندارند  و جامعه کمتر آموزش دیده که اطرافیان یک فرد دچار اختلالات روانی بهرفکر درمان او باشند.
زاهدی عنوان کرد:این بی توجهی مردم کار گسترده ای نیاز دارد که تمام سازمان های دولتی و غیر دولتی باید سعی در حساس کردن مردم نسبت به سلامتی خود داشته باشند.
وی با بیان اینکه خوددرمانی یکی دیگر از مشکلات جامعه ما به شمار می رود، تصریح کرد:اگر طرح پزشک خانواده را نهادینه می کردیم مردم به این سمت می رفتند که دست از خوددرمانی بکشند.
استاندار قزوین گفت:شادی یکی از نیازهای اساسی بشر است و بدون شادمانی، جامعه توان سازندگی خود را از دست می دهد.
زاهدی بیان کرد: هر حرکتی زیرزمینی شود دچار فساد می شود بنابراین شادی هم اگر زیرزمینی شود قژع به یقین فساد به دنبال می آورد.
وی افزود:دستگاه های فرهنگی، هنری، شهرداری و شورا نقش مهمی در این زمینه دارند.
استاندار قزوین یادآور شد:در جامعه ما تربیت برای سالم بودن جایگاهی ندارد و به کودکان آموزش نمی دهیم چگونه سالم زندگی کنند.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها