مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

خانه شهدا خانه امید و برکت ملت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در دیدار با مادران شهدا، خانه شهدا را خانه امید و برکت ملت عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۲۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

      به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه انوار شهدا در منازل آن ها جاری است و حضور در محضر خانواده شهدا، روحیه بخش است، اظهار کرد: خانه شهدا، خانه امید و برکت ملت است و خانواده های شهدا مایه افتخار و سربلندی مردم هستند.

   وی هدف از دیدار با خانواده شهدا را استمرار راه شهدا، ولایت و امامت دانست و افزود: دشمن در تلاش است ما را از خانواده های شهدا، ارزشها و راه آن ها دور سازد ولی هرگز نتوانسته و خواهد توانست.

   مادر شهید محمّدتقی واعظی نیز در این دیدار با بیان اینکه ما مادران شهدا با وجود اینکه مادران آن ها بودیم بدرستی نشناختیم، اظهار کرد: شهدا متعلق به این دنیا نبودند، آن ها انسان هایی الهی بوده و از چشمه معرفت امام حسین(ع) سیراب می شدند.

خانه شهدا خانه امید و برکت ملت است

   مادر شهید جمشید سرانجام هم در ادامه نیاز با بیان خاطراتی از فرزند شهیدش گفت: شهید سرانجام بارها در جبهه ها حضور یافت ولی شهید نشد، او اظهار می کرد در شهر خودش شهید خواهد شد و نهایتا در پشت بام خانه تیمی منافقان به دست یکی از آن کوردلان به شهادت رسید و با شهادتش مانع از اجرای عملیات های مخرب و تروریستی آن ها در میانه شد.

خانه شهدا خانه امید و برکت ملت است

خانه شهدا خانه امید و برکت ملت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین-روز تکریم مادران و همسران شهدا- به همراه جمعی از کارکنان سپاه میانه، در منازل شهیدان واعظی و سرانجام حضور یافته و مادران شهدا را مورد تکریم قرار داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها