خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:

بودجه حوزه سلامت باید در حوزه پیشگیری صرف شود

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه سال آینده سهم بهداشت و درمان ۷۵ هزار میلیارد تومان است که اگر این بودجه صرف درمان شود به نتیجه نمی رسیم بنابراین باید نگاه خود را به سمت پیشگیری متمرکز کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۲۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در نخستین مجمع سلامت استان که صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد:بر اساس برآوردها هر تخت بیمارستانی ۷۰۰ میلیون تومان هزینه برمی دارد و دراستان قزوین حدود یکهزار و۶۰۰ تخت کم داریم.
وی افزود: برای جبران این کمبود باید هزینه بسیار زیادی صرف شود و با این امکاناتی که داریم، نمی توانیم این کار را انجام دهیم بنابراین تمرکز ما باید روی پیشگیری باشد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش تشکل های مردم نهاد در حوزه سلامت عنوان کرد:هر اندازه حضور تشکل های مردم نهاد را در استان تقویت کنیم به همان اندازه می توانیم توفیقات بیشتری را در حوزه سلامت استان رقم بزنیم.
محمدی تصریح کرد:نکته دیگری که باید به آن توجه جدی داشته باشیم بحث تغییر سبک زندگی  است.
وی اظهار کرد:  مجلس شورای اسلامی در بودجه سال ۹۷ عوارض بسیار سنگینی برای دخانیات وضع کرده و تأکید دارد که درآمد آن در حوزه ورزش و سلامت به کار گرفته شود.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت:در بودجه سال آینده سهم بهداشت و درمان ۷۵ هزار میلیارد تومان است که اگر این بودجه صرف درمان شود به نتیجه نمی رسیم بنابراین باید نگاه خود را به سمت پیشگیری متمرکز کنیم.
محمدی یادآور شد:خودروها باید ارتقا کیفیت دهند تا بخش اعظم مشکل تصادفات را حل کنیم زیرا این اقدام هم به نوعی پیشگیری است. 
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار