مسئول بسیج دانشجویی سپاه عاشورا تاکید کرد؛

تقویت فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانشجویی ضرورت دارد

مسئول بسیج دانشجویی سپاه عاشورا در جمع اعضای شورای بسیج دانشجویی مراکز آموزش عالی اهر بر ضرورت تقویت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی بسیج دانشجویی در مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۳۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبداله شادی بر فعالیت جدی بسیج دانشجویی در حوزه فرهنگی و معنوی با برنامه‌سازی هدفمند و مشارکت دانشجویان تأکید کرد.

وی گفت: نقش بسیج در دانشگاه‌ها یک نقش ویژه است و باید الگوی رفتاری بسیج با حضور پررنگ دربرنامه‌های مختلف فرهنگی، معنوی،تقویت و ترویج فرهنگ نماز و برگزاری با شکوه نماز جماعت در دانشگاه بیشتر جلوه‌گر شود.

شادی اظهار امیدواری کرد: در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب تلاش شود با فعالیت دو چندان در حوزه فرهنگی و معنوی، زمینه تحقق رهنمودهای معظم‌له در دانشگاه ها فراهم شود.

وی تاکید کرد: انتظار داریم دانشجویان بسیجی همراه با تحصیل علم و دانش در حوزه فرهنگی و تربیتی بیشتر فعال باشند و این امر فرصتی را فراهم کنند تا دانشجویان بیش از پیش در برنامه‌های بسیج مشارکت لازم داشته باشند.

شادی گفت: انقلاب اسلامی مبتنی بر ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل(ره) و شهداست که باید با تلاش مضاعف خود در تحقق اهداف والای انقلاب گام‌های موثر و عملی برداریم .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر نیز در سخنانی تشکل های بسیج را از نهادهای فعال این دانشگاه برشمرد که انصافاً تلاش‌های ارزشمندی را در زمینه‌های فرهنگی و دینی و عملی انجام داده‌اند.

نادر اسدی، بر ضرورت مستندسازی فعالیت‌های فرهنگی و دینی در جهت آرشیو و بهره‌مندی علاقه‌مندان از تجربیات کارهای انجام شده در آینده، تأکید کرد.

وی افزود: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری، زمینه‌ای فراهم کنیم که تمهیدات لازم برای جذب حداکثری دانشجویان به این تشکل مردمی فراهم شود.

در پایان این مراسم، اقبال ریحان به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها