امام جمعه اهر در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت: باید از ظرفیت‌های هنرمندان در ترویج امربه معروف ونهی از منکر استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۳۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده افزود: معیار و ملاک ما در حوزه هنر، دیدگاه‌ها و منویات مقام معظم رهبری است و باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های بالای هنرمندان منطقه در تحقق فرهنگ‌سازی امر به معروف و نهی از منکر و سایر مسائل معنوی و دینی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: همچنانکه نظرات مقام معظم رهبری نسبت به هنر وسیع است، ما نیز باید از این قابلیت‌های هنری در راستای ترویج اهداف معنوی و فرهنگی با برنامه‌سازی مناسب استفاده کنیم.

حجت الاسلام حاجی‌زاده افزود: باید نگرش را در جامعه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر تغییر دهیم و نباید امر به معروف در ظاهر باشد بلکه باید با اعتقاد عملی به این فریضه آن را در جامعه نهادینه کنیم.

وی، رعایت و عمل به قوانین و مقررات را یک ضرورت در جامعه برشمرد و افزود: در این راستا همه باید خود را مقید به رعایت قوانین کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز، بر ضرورت تبلیغ امر به معروف و نهی از منکر در کنار معرفی شهرستان تأکید و بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر مربوط به محدوده خاصی نبوده و باید در همه زمینه‌ها امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه جدی آحاد مختلف مردم و مسوولان قرار گیرد.

امام جمعه اهر یادآور شد: نباید امر به معرف و نهی از منکر فقط در حد سخنرانی‌ها باشد و یا به جملات شعار محدود شود، باید با راهکارهای مناسب و ارائه طریق و برنامه برحسب موقعیت‌های مختلف در حوزه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مورد توجه جدی قرار گیرد.

ارسال نظرات