برگزاری مراسم مجمع بسیج شهرستان کوهدشت در حسینیه سپاه

گردهمایی مجمع بسیج کوهدشت با حضور بسیجیان و فرمانده ناحیه و مسئولین ادارات برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۳۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، گردهمایی مجمع بسیج کوهدشت با حضور بسیجیان و فرمانده ناحیه و مسئولین ادارات برگزار شد.
در این جلسه سرهنگ حقی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهدشت اظهار داشت: رسالت اصلی ما بسیجیان و پاسداران دفاع از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: تا بسیج هست تهدیدات دشمنان به‌جای نخواهد رسید و امروز بحمدالله علیرغم خواست جبهه استکبار شجره طیبه بسیج در میان امت اسلامی رشد کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهدشت ضمن اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب بیان کرد: اگر بسیج نبود انقلاب اسلامی با یک خلاٌ بزرگی مواجه می‌شد.

در این جلسه ایرج فریادی رئیس مجمع بسیج شهرستان کوهدشت افزود: همان‌طور که آگاه هستید مجمع بسیج شهرستان چندی است که فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به برآورد‌های انجام‌گرفته مجمع بسیج شهرستان کوهدشت در سال ۹۴ مقام مجمع برتر کشوری را کسب نموده و در جشنواره مالک اشتر توسط سردار نقدی فرمانده وقت سپاه موردتقدیر قرار گرفت.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های انجام‌شده توسط مجمع این بود که روستای‌های اطراف مشکل دیجیتال و آنتن دهی داشتند لذا با کمک خیریه و سپاه ناحیه کوهدشت اقدامات و جلساتی صورت گرفت و روستایان با تحویل (ماهواره)‌های خود دستگاه‌های دیجیتال را دریافت و دکل‌های موردنیاز در آن مناطق بنا گذاشته شد و در بحث اشتغال‌زایی هم اقدامات مؤثری انجام‌گرفته است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات