سردار عصار:

صنعت سد و پل‌سازی ایران مرهون تلاش‌های جهادگران مهندس دفاع مقدس است

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه اولین پل بتنی تهران توسط جهادگران دفاع مقدسساخته شد،گفت:صنعت سد و پل سازی مرهون تلاش‌های جهادگران مهندس دفاع است.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۵۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، سردار محمدتقی عصار در پانزدهمین هم اندیشی درس آشنایی با دفاع مقدس استان البرز که صبح امروز در سالن جلسات سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز برگزار شد، اظهار داشت: یکی از جلوه‌های زیبا در مهندسی دفاع مقدس خانه به دوشی رزمندگان اسلام بود و رزمندگان بعد از اینکه کارهای عمرانی در مناطق جنگی انجام می‌دادند به مکانی دیگر منتقل می‌شدند.

صنعت سد و پل‌سازی ایران مرهون تلاش‌های جهادگران مهندس دفاع مقدس است

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: قرارگاه مهندسی در دفاع مقدس کارهای بسیاری ارزشمندی انجام داد و در زمانی از جنگ تحمیلی قرارگاه مهندسی به یک قرارگاه عملیاتی مبدل شد.

وی با بیان اینکه مهندسی در پیروز‌ی‌های رزمندگان دفاع مقدس بسیار اهمیت داشت، گفت: بزرگترین شرکت مهندسی ایران بعد از جنگ توسط مسئولانی ایجاد شد که در زمان دفاع مقدس با اخلاص برای پیروزی اسلام کار می‌کردند و اولین پل بتنی در تهران توسط همین گروه احداث شد.

سردار عصار با تاکید بر اینکه مهندسی امروز ایران در صنعت سد و پل سازی مرهون تلاش‌های جهادگران مهندس در زمان دفاع مقدس است، بیان کرد: در زمینه پاکسازی مین کارهای بسیار بزرگی انجام شد و توان این مورد نیز وجود دارد که مین‌های باقی مانده از زمان جنگ کامل پاکسازی شود.

وی ادامه داد: زحمات و خدمات مهندس‌های ایرانی در دفاع مقدس برای دانشجویان در دانشگاه‌ها کامل تبیین و توسعه داده شود، تا این نسل با این خدمات ارزنده  به صورت کامل آشنا شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار