فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه انقلابی همه مردم و مسئولان دانست.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۶۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ محمدرضا غفاری امروز در جلسه ستاد  هماهنگی راهیان نور در شهرستان درگز، زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه انقلابی همه مردم و مسئولان دانست و اظهار کرد: امروز دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به دنبال این هستند که بتوانند تحت هر عنوانی این فرهنگ را از ما بگیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص دشمن شناسی، تشریح کرد: چنانچه می‌خواهید دشمنان نظام را بشناسید، فضای مجازی را رصد کنید تا ببینید چه سرمایه گذاری‌هایی علیه فرهنگ این مملکت انجام شده است.

وی تاکید کرد: با مطالعه آثار و کتاب‌های افرادی همچون اریک بتن خواهیم دید نگاه آنها به مقوله شهادت و ایثار کاملا مادی بوده و بحث دین داری و از خود گذشتگی در نظر آنها کاملا غیر واقعی جلوه می کند؛ این در حالی است که رزمندگان و شهدای ما از تمام دارایی ها و سرمایه این دنیا گذشتند و فقط جهت رضای الهی وارد عرصه نبرد شدند.

غفاری افزود: امروز چنانچه در راستای فرهنگ سازی و حفظ ارزش‌ها قدم برنداریم، مدیون خون شهدا بوده و باید در بارگاه الهی پاسخگو باشیم، چراکه فردی مانند اریک بتن این فرهنگ را ترجمه می کند و فرزندان ما در آینده نظریات او را در مورد جنگ و شهادت مطرح خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز ادامه داد: البته در این میان اقدامات بسیار خوبی در جهت ترویج و اشاعه این فرهنگ صورت گرفته؛ اما باید تلاش کنیم تا با هر چه بیشتر بیان کردن سیره و راه شهدا، دین خود را نسبت به آنها ادا کنیم.

خاطر نشان می شود؛ در پایان این جلسه مسائل اجرایی اردوی راهیان نور مورد بررسی قرار گرفت و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی آمادگی همکاری خود برای هر چه باشکوه تر برگزار کردن این طرح را اعلام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها