نماینده سابق مجلس در گفتگو با بسیج :

فراهــم ســازی زمينــه های اشــتغال مولــد وظیفه دولت است

عباس فلاحی باباجان گفت: فراهــم ســازی زمينــه های اشــتغال مولــد از مهمتريــن وظايــف دولت اســت و در صــورت برنامــه ريــزی مناســب می توانــد منجــر بــه رشــد درون زا و پيشــرفت همــه جانبــه گــردد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۷۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

عباس فلاحی باباجان نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: فعاليــت و اشــتغال مهمتريــن ركــن توليــد و عامــل تحقــق رشــد و پيشــرفت اســت.

فلاحی باباجان با بیان اینکه در همــه جوامــع كار و توليــد هميشــه از جايــگاه ويــژه ای برخــوردار اســت افزود: در اهــداف اكثــر دولــت هــا فراهــم ســازی زمينــه هــای اشــتغال مفيــد و موثــر بــرای همــه افــراد جامعــه مــورد تاكيــد اســت. این در حالی است که زمینه های لازم به طور کامل برطرف نشده است و نرخ بیکاری در کشورمان درصد بالایی را به خود اختصاص داده است.

نماینده سابق مجلس مطرح کرد: مهمتريــن عامــل در ســنجش و تحليــل اشــتغال، متغيــر جمعيــت اســت که می توان به رشــد جمعيــت، تركيــب ســنی، جنســی و ميزان تخصــص اشاره داشت که شــاخص های مناســبی در بررســی هــا و سياســت گذاريی هــای كلان اســت.

فلاحی خاطرنشان کرد: فراهــم ســازی زمينــه های اشــتغال مولــد و انجــام فعاليــت هــای موثــر از مهمتريــن وظايــف دولت اســت و در صــورت برنامــه ريــزی مناســب می توانــد منجــر بــه رشــد درون زا و پيشــرفت همــه جانبــه گــردد.

ارسال نظرات