عاری نمودن چهارشنبه آخر سال از خطرات با فرهنگسازی به موقع

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ‌سازی در خصوص عاری نمودن چهاشنبه آخر سال از هرگونه آسیب و خطر برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان از اولویت‌های پلیس استان است.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۷۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم جعفریان با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در خصوص چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: مدیریت هیجان و ابراز احساسات جوانان نیاز به رویکرد اغنایی، گفتمان و آموزش قوانین و رفتارسازی دارد.

وی با اشاره به لزوم پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی چهارشنبه آخر سال، ضمن تاکید بر مسؤول‌سازی بین سازمان‌های مرتبط، گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان سازمان محوری در این موضوع با جلب مشارکت مردم و افزایش همکاری و همدلی نهادها می‌تواند قدم‌های مؤثری در جهت پیشگیری از وقایع ناگوار و آسیب‌های این ایام بردارد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری افزایش سهم رویکرد جامعه‌محوری پلیس را یک فرصت مغتنم برشمرد و افزود: پلیس با استفاده از ظرفیت مؤثر رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما با کمترین هزینه می‌تواند با تلفیق هنر و تصویر مردم را با خطرات ناشی از مواد محترقه و آتش‌زا، عواقب جبران‌ناپذیر آن و همچنین سرانجام تلخ بی‌توجهی به توصیه و هشدارها آشنا کند.

جعفریان خاطرنشان کرد: شادی معقول و منطقی چهارشنبه آخر سال در سایه رعایت قانون محقق می‌شود از این رو پلیس به هیچ‌وجه مخالف شادی و نشاط مردم نیست و تنها در نظر دارد بر حسب وظیفه ذاتی خود از حوادث ناشی از شادمانی کاذب و حرکات خطرآفرین پیشگیری کند.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع پلیس چهارمحال و بختیاری در انجام مأموریت‌های پیش‌رو تاکید کرد: اگرچه اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ‌سازی در خصوص عاری نمودن چهاشنبه آخر سال از هرگونه آسیب و خطر برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان از اولویت‌های پلیس استان است لیکن چنان‌چه معدود افراد هنجارشکن در این ایام قصد برهم زدن امنیت و آرامش جامعه را داشته باشند با اقدامات قاطع و قانونی پلیس مواجه می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار