خبرهای داغ:
رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان بهار با اشاره به اهمیت و نقش مؤثر بانوان در خانواده و جلوگیری از بروز آسیب‌های فضای مجازی گفت: باید آموزش‌های لازم برای بانوان مدنظر قرار گیرد و از این امر در راستای آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها بهره گیریم.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۹۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

نقش مؤثر بانوان در خانواده و جلوگیری از بروز آسیب‌های فضای مجازیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، یوسف گلشنی در مجمع بسیج شهرستان بهار ضمن تسلیت وفات ام البنین(س) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار داشت: باید خانواده و مادران شهدا را تکریم کنیم.

وی با اشاره به موضوع مجمع بسیج شهرستان بهار تصریح کرد: این مجمع با موضوع آسیب‌ها و تهدیدهای فضای مجازی و تاثیرات آن بر روی بانوان برگزار شده است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش مؤثر بانوان در خانواده و جلوگیری از بروز آسیب‌های فضای مجازی گفت: باید آموزش‌های لازم برای بانوان مدنظر قرار گیرد و از این امر در راستای آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها بهره گیریم.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان بهار گفت: در خصوص کاهش طلاق و آسیب های امر ازدواج جلسات متعددی برگزار شد و پیگیری های انجام شده است.

وی افزود: اغتشاشاتی که اخیراً اتفاق افتاد بسیار ناگوار بود و پایه این قضیه کم کاری و عدم رضایت مردم از مسئولین بود و دشمن با استفاده از این فضا موج سواری کرد.

گلشنی با اشاره به بصیرت بالای مردم شهرستان بهار ابراز داشت: بسیجیان و نیروهای انتظامی و امنیتی در این زمینه به موقع ورود کردند و اجازه ندادند لکه‌ای در دفتر این شهرستان ثبت شود.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان بهار گفت: فضای مجازی دیگر مجازی نیست و به یک فضای حقیقی تبدیل شده و رویکرد آن تغییر یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات