خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان گفت: دشمن سعی دارد مردم را از سپاه جدا کند در حالیکه سپاه از جنس مردم است و برای دفاع از امنیت این مردم قدم بر می دارد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۹۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ سیدعلی مهاجر، فرمانده سپاه گرگان، امروز در نشست صمیمانه با اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: شهید تهرانی مقدم با تلاش و توسل و توکل قلبی توانست شعار «ما می توانیم» را ثابت کند.

وی افزود: همانگونه که جوانان این مرز و بوم و امثال شهید تهرانی مقدم ها در جنگ سخت و نظامی، توانستند توانایی داخلی ما را به منصه ظهور برسانند، امروز نیز در جنگ اقتصادی خواهیم توانست با تکیه بر توان بومی، پیروز میدان شویم.

سرهنگ مهاجر تأکید کرد: مهندسان کشور افسران جنگ اقتصادی هستند و راه عبور از مشکلات اقتصادی کشور از دست توانمند این متخصصان می گذرد.

فرمانده سپاه گرگان خاطر نشان کرد: اگر کاستی هایی در کشور احساس می شود به دست توانای مردم همین سرزمین رفع خواهد شد، این مردم همیشه پشت این نظام مانده اند و این را ثابت کرده اند، همانگونه که در اغتشاشات اخیر وقتی دشمنان و معاندین سعی داشتند از کاستی های اقتصادی کشور برای به آشوب کشیدن مملکت سوءاستفاده کنند، مردم به میدان آمده و نگذاشتند آنها به مقاصدشان برسند.

وی تصریح کرد: آشوبگران در اغتشاشات اخیر درصدد بودند به طلافروشی ها حمله کنند تا بر طبل مشکلات اقتصادی با برهم زدن نظم اجتماعی بکوبند اما با عملکرد خوب سپاه و بسیج و نیروهای انتظامی، نقشه های آنان نقش بر آب شد .

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه سال نو را به 440 مغازه دار گرگانی تبریک گفته ایم، متذکر شد: دشمن به دنبال این است که مردم را از سپاه جدا کند اما ما از جنس این مردم هستیم و هر عملی انجام می دهیم برای دفاع از امنیت این مردم است.

سرهنگ مهاجر با بیان اینکه کار خوب در نگاه درست شکل می گیرد، ابراز کرد: مهندسان نیز از جنس مردم بوده و برای مردم هستند همانگونه که در قدیم تعهد و نگاه درست در کار مهندسان به چشم می خورد اعتقاد داریم مهندسان امروز ما نیز متعهدانه برای مردم قدم بر می دارند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها