خبرهای داغ:
رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب:

"بیداری اسلامی" بزرگترین دستاورد انقلاب است

آیت الله تسخیری ؛ رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: بهترین هدیه و دستاورد انقلاب و رهبران ما بیداری اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۹۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، آیت‌الله محمد‌علی تسخیری ظهر امروز در نشست تخصصی بررسی 4 دهه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه وحدت شیعه و سنی اظهار داشت: بیش از 90 درصد مسائل مربوط به شیعه و سنی مشترک بوده و در چنین ‌شرایطی نمی‌توان گفت طرفی باطل مطلق و طرفی حق مطلق است.

وی افزود : امام خمینی‌(‌ره) ‌و مقام معظم رهبری در مورد وحدت سخنرانی زیادی داشتند و رهبر انقلاب اسلامی با این وحدت به دنبال بیداری اسلامی و راه‌های تعمیق آن در جامعه اسلامی است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه یکی از راه‌های بیداری اسلامی حج است، تاکید کرد: ‌امام خمینی (ره) به موضوع نمازجمعه‌ و حج اهتمام زیادی داشت و مقام معظم رهبری نیز تمرکز زیادی به پیام‌های حجاج می‌دهند.

وی گفت: اگر فریضه حج احیا شود می‌تواند امت اسلامی را احیا کند،‌ جمهوری اسلامی دختران زیادی را در جنوب شرق آسیا محجبه کرده و عفت زن مسلمان را گسترش داده است.

تسخیری بیان داشت: ‌امام خمینی(‌ره) بر عوامل بیداری اسلامی تمرکز و با مقابله استعمار امید را در دل مسلمانان زنده کرد.

وی افزود: بهترین هنر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری احیا بیداری اسلامی بود دشمن از این بیداری اسلامی ترسید و وقتی این مهم مطرح شد غرب و شرق زیر رو شد و تلاش کردند که بیداری اسلامی را خاموش کنند.

‌تسخیری یادآور شد: ‌بیداری اسلامی نعمت الهی است و اگر عمق پیدا کند می‌تواند اهداف امت را دگرگون کند و بهترین نتایج الهی را بیداری اسلامی در زمینه وحدت به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها