فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام 90 نفر از دانش‌آموز دختر اراکی به استعداد دو دستگاه اتوبوس در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۱۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از اعزام سومین مرحله اعزام راهیان نور دختران دانش‌آموز این شهرستان خبر داد و گفت: سومین مرحله از اعزام اردوی راهیان نور حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده 4 در نهمین روز از اسفندماه در قالب دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: این اردوهای معنوی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان انقلاب و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس است که در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و نظام اسلامی ادامه دهنده راهشان باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: باتوجه به اهداف برگزاری این اردوها به همراه هر دستگاه اتوبوس یک راوی دفاع مقدس و یک مبلغه اعزام شدند تا در طول این سفر معنوی سه روزه ضمن بیان و روایت عملیات‌های دوران دفاع مقدس به شبهات دانش‌آموزان پاسخ داده شود.

پاسدار رضایی ادامه داد: دانش‌اموزان اعزامی به این اردوها از مناطق عملیاتی اروندرود، شلمچه، هویزه، فتح‌المبین و معراج شهدای شهید محمودوند بازدید خواهند کرد البته برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی متعددی برای دانش‌آموزان طی این سفر تدارک و اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح راهیان نور برای دانش آموزان، در این برهه زمانی یک ضرورت است، گفت: دوران دفاع مقدس از دوران های طلایی انقلاب اسلامی است و این اردوها نقش بسزایی بر ترویج وتقویت روحیه جهادی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات