فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد گفت: در هفته بزرگداشت مقام زن و میلاد حضرت زهرا (س) از بانوان فعال فرهنگی شهرستان تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۲۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ ابوالفضل فتوحی  در نشست ستاد هماهنگی جشن کوثر شهرستان خلیل آباد ضمن گرامیداشت هفته زن و میلاد حضرت زهرا (س) اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی بسیج با همکاری ادارات شهرستان در ایام هفته زن و میلاد حضرت زهرا (س) برگزاری جشن کوثر است.

فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد با بیان اینکه جشن کوثر یکی از برنامه‌های حسنه‌ای است که باید با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود، تصریح کرد: این جشن در زو ۱۶ اسفند ماه در دو شهر خلیل آباد و کندر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات و هماهنگی‌های ابتدایی برگزاری این جشن انجام شده است، اذعان کرد: شأن و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار بالا است و امیدواریم با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اداری جشنی در خور شأن آن حضرت برگزار شود.

فتوحی با اشاره به اینکه برنامه‌های دیگری نیز برای هفته بزرگداشت مقام زن و میلاد حضرت زهرا (س) در شهرستان خلیل آباد پیش بینی شده است، عنوان کرد: تزئین معابر، سرکشی از مادران شهدا، تجلیل از بانوان فعال در عرصه فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و… نیز از جمله این برنامه‌ها است.

حضرت زهرا (س) در عرصه‌های مختلف یک الگو محسوب می‌شوند

سید مهدی عصمتی مقدم در این مراسم با بیان اینکه شأن و جایگاه حضرت زهرا (س) بر هیچ کسی پوشیده نیست، تشریح کرد: وظیفه خطیری بر عهده دستگاه‌های اداری برای بزرگداشت مقام حضرت زهرا (س) قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه (س) در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و همسرداری الگو محسوب می‌شوند، بیان کرد: امروزه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران توجه ویژه‌ای به مقام زن شده است.

معاون فرمانداری خلیل آباد با بیان اینکه جشن کوثر باید با شکوه خاصی در شهرستان خلیل آباد برگزار شود، تأکید کرد: حضور بانوان و دختران در این جشن بسیار حائز اهمیت است و باید برنامه‌های فرهنگی مطلوبی برای این قشر برگزار شود.

وی در پایان ضمن تأکید بر فضاسازی ادارات در ایام هفته بزرگداشت مقام زن و میلاد حضرت زهرا (س)، خاطرنشان کرد: اگر ادارات جلسه‌ای یا جشن‌هایی در این خصوص دارند با جشن کوثر تجمیع کنند تا جشن باشکوه تری برگزار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها