مدیر دفتر بسیج دانشجویی سبزوار از اعزام ۵۰۰ دانشجو از دانشگاه‌های سبزوار به مناطق عملیاتی جنوب کشور همزمان با نیمه دوم اسفند ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۲۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
محمد علی یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اعلام خبر اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردو‌های راهیان نور اظهارداشت: یکی از زیباترین و موثرترین حرکت‌های فرهنگی با قابلیت اثرگذاری بسیار بالا حضور اقشار مختلف از جمله دانشجویان در این مناطق است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال‌های متمادی از برگزاری این اردو‌ها خوشبختانه هرساله شاهد تحولات بسیار زیاد اخلاقی ومعنوی زیادی در بین افراد حاضر در اردو هستیم ادامه داد: آشنا کردن دانشجویان به عنوان افرادی که در اینده نزدیک به عنوان مسئول در نقاط مختلف کشور مشغول فعالیت خواهند شد با فرهنگ ایثار شهادت از جمله وظایفی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت.

یاوری در ادامه با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب با تمام توان خود به صحنه امده اند تا این حرکت عظیم فرهنگی را دچار اختلال کنند و از آثار و برکات آن بکاهند تصریح کرد: جوانان فریب نقشه‌های نخ نما شده دشمنان را نخورده و هرساله با شور و رغبت در این کاروان‌ها حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ بود که ما باید در حال حاضر از درس‌های آن استفاده کنیم افزود: دفاع مقدس به عنوان نماد پایداری و استواری یک ملت در راه آرمان‌های خود توانست مدیریت، معنویت جامعه، شناخت و آگاهی ملت نسب به دشمنان را افزایش دهد.

مدیر دفتر بسیج دانشجویی سبزوار همجنین تاکید کرد: دانشجویان در این سفر از مناطق جنگی اروند، شلمچه، نهرخین، طلائیه، هویزه، فکه، چزابه بازدید خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها