خبرهای داغ:
رئیس جشنواره کتاب سال سبک زندگی گفت: تاکنون بیش از هزار اثر در چهار طبقه و ۶ رسته به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که امیدواریم بتوانیم از این آثار در راستای رسیدن به اهداف بلند علمی در حوزه سبک زندگی گام برداریم.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۶۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره کتاب سال سبک زندگی ارسال شده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات دانشگاه باقرالعلوم (ع) برگزار شد، ضمن تقدیر از دانشگاه باقرالعلوم (ع)، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و دانشگاه امام صادق (ع) در راستای برگزاری جشنواره کتاب سال سبک زندگی اظهار کرد: در این جشنواره تلاش شده است تا بتوانیم در راستای ترویج سبک زندگی موردنظر اسلام گام‌های مطلوبی را دنبال کنیم.

وی از دیدگاه‌های مختلف افراد نسبت به اهمیت سبک زندگی یاد کرد و افزود: رسیدن به نظریه‌های منطقی و پیگیری طرح‌های دقیق در این حوزه نیازمند انجام اقدامات علمی و پژوهشی گسترده است.

رئیس جشنواره کتاب سال سبک زندگی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از هزار اثر در چهار طبقه و ۶ رسته به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که امیدواریم بتوانیم از این آثار در راستای رسیدن به اهداف بلند علمی در حوزه سبک زندگی گام برداریم.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۷۰۰ اثر به‌عنوان آثار مرتبط با موضوع جشنواره تعیین و از میان آن‌ها نیز ۵۰ اثر برگزیده شناسایی شده است، مطرح کرد: داوران در مراحل تخصصی آثار برگزیده را مورد بررسی قرار داده و برترین آن‌ها را انتخاب کردند.

علیزاده از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره کتاب سال سبک زندگی در تالار فردوسی دانشگاه تهران یاد کرد و ادامه داد: علاوه بر تجلیل از نفرات برگزیده، جمعی از مؤوسسات فعال در حوزه سبک زندگی نیز در این مراسم مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه صاحبان ۱۲ اثر مختلف با‌عنوان برگزیده و شایسته تقدیر در مراسم اختتامیه به صورت ویژه مورد تجلیل قرار می‌گیرند، تصریح کرد: غلامعلی حدادعادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در این مراسم به ایراد سخن خواهد پرداخت.

رئیس جشنواره کتاب سال سبک زندگی با تاکید بر اینکه این جشنواره در سال‌های آینده به دنبال توسعه چشم‌گیر فعالیت‌های خود خواهد بود، مطرح کرد: امیدواریم در سال‌های آینده در کنار آثار مکتوب بتوانیم بخشی را برای پایان‌نامه‌ها، پژوهش‌ها و مقالات برتر اختصاص دهیم.
ارسال نظرات