سردار امام قلی:

استکبار به‌صورت مستقیم نمی‌تواند علیه ایران اقدامی کند

رئیس پشتیبانی جبهه مقاومت گفت: استکبار جهانی می داند که نمی تواند به صورت مستقیم علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی کند.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۷۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار امام قلی عصر پنجشنبه در مراسم تجلیل و تکریم از مادران و همسران خانواده معظم شاهد و ایثارگر استان البرز که در تالار فرهنگی شهیدان نژاد فلاح برگزار شد، با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی براینکه انقلاب اسلامی انفجار نور بود، اظهار کرد:انقلاب یک پدیده ریشه ای بود که در منطقه رخ داد و موجب وحشت دشمنان اسلام شد.

استکبار به‌صورت مستقیم نمی‌تواند علیه ایران اقدامی کند

رئیس پشتیبانی جبهه مقاومت در ادامه با بیان اینکه آمریکا از این که پس از انقلاب نمی توانست بر ایران حکمرانی و تسلط داشته باشد و این مهم باعث عصبانیت شیطان بزرگ شد، عنوان کرد: به همین منظور با همکاری کشور های پرقدرت جهان به پشتیبانی از صدام پرداخت و جنگ هشت ساله را علیه ایران به راه انداخت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران اثری بین المللی است، تاکید کرد: ملت ایران اسلامی توانستند با انقلاب مقابل زورگویی بایستند.

سردار امام قلی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی برای همه مردم جهان الگو شدند، تصریح کرد: هدف صدام تجزیه کشور و سقوط نظام جمهوری اسلامی بود که برای تحقق این مهم از ۴۰ کشور جهان یاری گرفت.

وی مهم ترین هدف صدام را جلوگیری از ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در منطقه اعلام کرد و گفت: دشمن می دانست که تفکر بسیجی جاذبه دارد و هر روزی که بگذرد علاقه مردم نسبت به آن بیشتر می شود.

رئیس پشتیبانی جبهه مقاومت با اشاره به اینکه ایران هنگام جنگ تحمیلی از آمادگی لازم برخوردار نبود، گفت: جوانان رزمنده با دستان خالی و برای دفاع از خاک و ناموس خود می جنگیدند.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اخلاص رزمندگان موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد، تاکید کرد: هدف رزمندگان اسلام الهی بود، همه رزمندگان شعار پیروزی سر می دادند چراکه شهادت را راه رسیدن به خدا می دانستند.

سردار امام قلی با اشاره به اینکه تلاش کشور های قدرتمند جهان برای شکست ایران بی فایده بود، عنوان کرد: آنها برای شکست ایران هزینه های فراوانی کردند اما در پایان مجبور به عقب نشینی شدند و نتیجه هشت سال جنگ تحمیلی جهانی شدن انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: حالا در سوریه نیز همین اتفاق رخ داده است، استکبار جهانی می داند که نمی تواند به صورت مستقیم علیه جمهوری اسلامی اقدامی کند به همین منظور با هجوم به کشورهای اطراف ایران مانند سوریه و عراق، سعی در ضربه زدن به جمهوری اسلامی داشت.

سردار امام قلی با بیان اینکه پس از شکست صدام دشمنان به دنبال پیدا کردن جایگزین بهتری برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بودند، گفت: آنها همه توان خود را به کار بسته اند که اسلام را تخریب کنند ولی نمی توانند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان اسلام از ایجاد جنگ در منطقه ضربه زدن به انقلاب و ازبین بردن نظام جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان علاوه بر اینکه به اهداف شوم خود نرسیدند، موجب شدند فرهنگ ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام و مدافعان حرم در جهان اثبات شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار