مسئول‌بسیج‌جامعه‌زنان‌سپاه‌ناحيه‌رضوانشهر:

جشن بزرگ میلاد کوثر در شهرستان رضوانشهر برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه‌زنان سپاه ناحيه مقاومت رضوانشهر از برگزاری جشن بزرگ میلاد کوثر به مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۸۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، مسئول بسیج جامعه‌زنان سپاه ناحیه رضوانشهر آرزو محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در رضوانشهر ضمن تبریک ایام فرخنده ولادت با سعادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا‌(س) اظهار داشت: به این مناسبت جشن بزرگ میلاد کوثر روز دوشنبه مورخ ۱۴اسفند ماه ساعت ۱۵عصر در سالن ۹دی این شهرستان وهمچنین روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه جشنی با همین عنوان در آمفی‌تئاتر بخش پره‌سر برگزار می‌شود.
محمدی هدف این مراسم معنوی را الگو گرفتن از سبک زندگی فاطمی و نهادینه ساختن فرهنگ زهرایی که یک رسالت همگانی است عنوان کرد و افزود: اگر زنان و دختران جامعه این بانوی گرانقدر را الگوی خود قرار دهند در دنیا و آخرت سعادتمند شده وجامعه عاری از هرگونه آسیب خواهد شد.
وی روز ولادت حضرت فاطمه(س) را بهترین فرصت برای آشنایی با روش زندگی آن حضرت دانست و تصریح کرد: روز ولادت حضرت فاطمه(س) می‌تواند بهترین فرصت برای آشنایی با روش زندگی آن حضرت و خاندان پیامبر اسلام‌(ص) وهمچنین مفاهیم دین روشنی‌بخش و هدایت‌گر اسلام باشد.
آرزو محمدی خاطرنشان کرد: این مراسم معنوی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذاکری مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رضوانشهر با موضوع ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) آغاز و با بخش‌های متنوع دیگری ازجمله مولودی‌خوانی کربلائی سینا پورمحسن، اجرای نمایش هنرمندان گروه افرا، اجرای حرکات رزمی نونهالان بسیجی، اهدای جوایز به افراد با اسامی و القاب حضرت زهرا(س) و… ادامه خواهد داشت.
وی افزود: همچنین به منظور تکریم جایگاه بانوان و مادران گرامی از خانواده شهدا و بانوان موفق شهرستان تجلیل به عمل می‌آید.

جشن بزرگ میلاد کوثر در شهرستان رضوانشهر برگزار می‌شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار