دبیر برگزاری این همایش در نشستی که به برگزاری همایش نکوداشت حجه الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی در دهدشتهمین منظور با مدیرکل، معاونان و مدیران صداوسیمای استان برگزار شد گفت: این همایش با هدف تجلیل از زحمات، خدمات و مبارزات انقلابی این عالم بزرگوار ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۷ در دهدشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۳۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
حجه الاسلام پناهی با بیان اینکه این همایش قرار بود ۲۸ اسفندماه امسال برگزار شود افزود: به خاطر بروز سانحه دلخراش هواپیمای تهران به یاسوج این همایش لغو و به ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۷ موکول شد.
حجه الاسلام پناهی گفت:این همایش با حضور طلاب، روحانیان برجسته، شاگردان، دانش آموختگان مدرسه علمیه حضرت، ولی عصر (عج) دهدشت و قشر‌های مختلف مردم برگزار خواهد شد.
مدیرکل صداوسیمای استان هم علما و روحانیان را از پیش قراولان عرصه فرهنگی و دینی، فرهیختگان واقعی جامعه اسلامی برشمرد و گفت:حضرت حجه الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی از مصادیق واقعی معامله با خدای خویش است که قبل از انقلاب با به خطر انداختن جان خود به مکتب اسلام، تشیع و شجره طیبه انقلاب اسلامی خدمت کرد.
افشارنیا افزود:علما و روحانیان از جمله حضرت حجه الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی از روی تعهد، دلسوزی و به دور از هرگونه سیاسی کاری در ساحت اسلام و دین با گوشی شنوا و فریادی رسا، زبان گویای مشکلات مردم و جامعه هستند.
وی تکریم و پاسداشت زحمات و خدمات چندین ساله این عالم ربانی را ضروری دانست و اضافه کرد:صداوسیمای استان این آمادگی را دارد با مشارکت دیگر دستگاه‌های متولی، در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش تلاش کند و برنامه‌های مربوط به این رویداد را قبل، حین و بعد از آن در قالب برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی به خوبی پوشش و انعکاس دهد.
در این جلسه سایر اعضا راهکار‌ها و پیشنهاد‌های خود را در زمینه‌های زمان، مکان و محور‌های این همایش ارائه کردند.
ارسال نظرات