سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم خبر داد
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم گفت: تعداد پیامهای برطرف کردن سد معبر دستفروشان خودرویی بهمن ماه امسال نسبت به ماه گذشته چهار درصد و نسبت به سال گذشته ۶۴ درصد کاهش یافته است که نشان از عزم جدی شهرداری قم جهت ساماندهی دستفروشان دارد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابراهیم خسروی با اشاره به آمار تماسها در بهمن امسال اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۸۸۲ تماس طی این ماه حاصل شده که بیشترین موارد مربوط به منطقه چهار با هزار و ۵۳۰ تماس، منطقه ۶ با هزار و ۵۲۹ تماس و منطقه سه با هزار و ۱۸۱ تماس بوده است.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم خاطرنشان کرد: بیشترین گروه موضوعات پیامهای اطلاعرسانی و راهنمایی به شهروندان با ۳ هزار و ۶۷۴ تماس بوده و گروه موضوعی روکش آسفالت با هزار و ۲۳۹ تماس در رتبه بعدی قرار دارد و بیشترین زیرگروه آن آسفالت محل حفاری شرکتهای حفار با ۲۷۳ تماس بوده است.
وی یادآور شد: در ماه گذشته، سد معبر با هزار و ۱۴۹ تماس و بیشترین زیر گروه سد معبر نیز برطرف کردن سد معبر دستفروشان خودرویی با ۴۵۵ تماس بوده و سپس گروه فضای سبز با هزار و ۲۵ تماس قرار دارد که بیشترین زیرگروه آن مربوط به هرس درختان با ۲۱۳ تماس است.
وی با اشاره به ۳۱۱ تماس در زمینه استقرار باکس جمعآوری خاک و نخاله، گفت: شهروندانی که میخواهند ساختوساز انجام دهند یا خاک و نخالهای دارند پیش از آنکه اقدام به تخلیه آن داخل معبر کنند با سامانه ۱۳۷ تماس میگیرند و این سامانه پیام را برای سازمان مدیریت پسماند ارسال میکند و سپس به پیمانکار میرسد تا باکسهای مخصوصی برای خاک و نخاله مستقر کند.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم ادامه داد: زمانی که این باکسها از سوی شهروندان پر میشود؛ مجددا ً. تماس گرفته میشود تا پیمانکار سازمان مدیریت پسماند مراجعه و باکس را حمل کند.
وی خاطرنشان کرد: برطرف کردن سد معبر دستفروشان خودرویی نسبت به ماه گذشته چهار درصد و نسبت به سال گذشته ۶۴ درصد کاهش داشته است.
ارسال نظرات
غیرقابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
پر بیننده ها
آخرین اخبار