خبرهای داغ:
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم خبر داد
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم گفت: تعداد پیام‌های برطرف کردن سد معبر دستفروشان خودرویی بهمن ماه امسال نسبت به ماه گذشته چهار درصد و نسبت به سال گذشته ۶۴ درصد کاهش یافته است که نشان از عزم جدی شهرداری قم جهت ساماندهی دستفروشان دارد.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۶۴
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
ثبت بیش از ۱۲ هزار پیام شهروندی در سامانه ۱۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابراهیم خسروی با اشاره به آمار تماس‌ها در بهمن امسال اظهار کرد: ۱۲ هزار و ۸۸۲ تماس طی این ماه حاصل شده که بیشترین موارد مربوط به منطقه چهار با هزار و ۵۳۰ تماس، منطقه ۶ با هزار و ۵۲۹ تماس و منطقه سه با هزار و ۱۸۱ تماس بوده است.

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم خاطرنشان کرد: بیشترین گروه موضوعات پیام‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی به شهروندان با ۳ هزار و ۶۷۴ تماس بوده و گروه موضوعی روکش آسفالت با هزار و ۲۳۹ تماس در رتبه بعدی قرار دارد و بیشترین زیرگروه آن آسفالت محل حفاری شرکت‌های حفار با ۲۷۳ تماس بوده است.
وی یادآور شد: در ماه گذشته، سد معبر با هزار و ۱۴۹ تماس و بیشترین زیر گروه سد معبر نیز برطرف کردن سد معبر دستفروشان خودرویی با ۴۵۵ تماس بوده و سپس گروه فضای سبز با هزار و ۲۵ تماس قرار دارد که بیشترین زیرگروه آن مربوط به هرس درختان با ۲۱۳ تماس است.
وی با اشاره به ۳۱۱ تماس در زمینه استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله، گفت: شهروندانی که می‌خواهند ساخت‌وساز انجام دهند یا خاک و نخاله‌ای دارند پیش از آنکه اقدام به تخلیه آن داخل معبر کنند با سامانه ۱۳۷ تماس می‌گیرند و این سامانه پیام را برای سازمان مدیریت پسماند ارسال می‌کند و سپس به پیمانکار می‌رسد تا باکس‌های مخصوصی برای خاک و نخاله مستقر کند.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم ادامه داد: زمانی که این باکس‌ها از سوی شهروندان پر می‌شود؛ مجددا ً. تماس گرفته می‌شود تا پیمانکار سازمان مدیریت پسماند مراجعه و باکس را حمل کند.
وی خاطرنشان کرد: برطرف کردن سد معبر دستفروشان خودرویی نسبت به ماه گذشته چهار درصد و نسبت به سال گذشته ۶۴ درصد کاهش داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها