خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از راه‌اندازی پارک فیزیک در بوستان‌های فدک و نرگس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۶۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
راه‌اندازی پارک فیزیک در بوستان‌های فدک و نرگس
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمحمد موسوی منش با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا در این سازمان اظهار کرد: با توجه به تحقیقات انجام شده و نیز ضرورت نیاز کودکان به وسایل بازی و نقش این بازی‌ها در پرورش فکری، جسمی و خلاقیت کودکان؛ بر آن شدیم تا بر اساس موضوع فیزیک پارکی را در شهر قم راه‌اندازی نمائیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم با تاکید بر اینکه احداث این پارک از سال ۹۵ در دستور کار قرار گرفته، خاطرنشان کرد: در این زمینه با دست اندر کاران و متخصصین این حوزه، مذاکراتی به عمل آوردیم تا وسایلی طراحی شود که بتواند خواسته‌های سازمان در پرورش فکری، جسمی و خلاقیت کودکان برآورده کند تا علاوه بر یادگیری مفاهیم فیزیک، مباحث جسمانی و اجتماعی کودکان در سایه رعایت مسائل ایمنی را در یک فضا فراهم آورد.
موسوی منش با بیان اینکه تیم فنی سازمان بعد از ماه‌ها تلاش و پیگیری‌ها در رابطه با طرح‌های ارائه شده و بررسی فنی و مفهومی طرح‌ها در این زمینه به نتیجه مطلوبی رسید، تصریح کرد: این اتفاق امروز در دو بوستان فدک و نرگس شهر قم به ثمر نشسته است.
وی با تاکید بر اینکه پارک فیزیک با ۱۲ آیتم آموزشی در دو مجموعه راه‌اندازی شده است، گفت: از جمله آیتم‌ها می‌توان به پیچ ارشمیدس، بشقاب‌های صوتی، کار و انرژی، دوچرخه و پمپ، کوره خورشیدی، صفحه تعادل، رنگین کمان مصنوعی، تونل مه، دایره رنگ، حباب ساز، ژنراتور، چاله فضایی و... اشاره کرد که در این بوستان طراحی شده و هم اکنون در مرحله اجرا است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم اعتبار اختصاص یافته برای خریداری و تامین تجهیزات این پارک را بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها