خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز زنده بوده و پرخروش به راه خود ادامه می‌دهد، گفت: نیروی انتظامی در صف اول مجاهدت و مبارزه با جریان‌های ضدانقلابی است.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۶۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
نیروی انتظامی در صف اول مجاهدت و مبارزه با جریان‌های ضدانقلابی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در آیین بزرگداشت زنده یاد سردار "رحیمی خورشیدوند" که با حضور جمعی از اعضای خانواده وی، سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم و جمعی از بازنشستگان ناجا برگزار شد، در ابتدا به بیان گوشه‌هایی از خدمات فرمانده انتظامی سابق استان قم پرداخت.

وی گفت: هنگامی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید جهان دوران دو قطبی را طی می‌کرد، بخش عمده‌ای از دنیا در قطب غرب با محوریت کاپیتالیسم و سرمایه داری و با زعامت ایالات متحده آمریکا بود و بخش دیگر آن در قطب شرق با محوریت اتحاد جماهیر شوری و ایده سوسیالیسم و کمونیسم تعریف می‌شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نظام‌های سیاسی دنیا و حکومت‌ها در آن دوران حیات مستقلی نداشته و برای بقاء و دوام خود باید دست به دامان یکی از قطب‌های قدرت می‌شدند، افزود: حیات نظام‌های سیاسی و حکومت‌ها حیات اقماری و انگلی بود پیروزی انقلاب اسلامی این قطب بندی را بهم زده و نظامی دینی با شعار استقلال از شرق و غرب را پایه گذاری کرد.

حجت الاسلام ذوالنوری گفت:شرق و غربی که در دوران جنگ سرد سایه یکدیگر را می‌زدند در دشمنی با نظام اسلامی و مردم ایران به وحدت رسیده و از همان ابتدا انواع توطئه‌ها را شروع کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان ابتدا گروهک‌های ملحد و مزدور را پشتیبانی کرده و به جان مردم انداختند که در همان قدم اول کمیته انقلاب اسلامی برای مقابله با آن‌ها شکل گرفت.

وی با بیان اینکه رضوان و برکات الهی نثار روح مطهر سردار خورشیدوند که از همان ابتدا یکی از پرچمداران مقابله با جریان‌های ضدانقلابی بود، تصریح کرد: سردار خورشیدوند از فرماندهان برجسته‌ای بود که وقتی ادغام در نیرو‌های نظامی رخ افتاد وی از نخستین فرماندهانی بود که برای استان ایلام منصوب شد.

ذوالنوری گفت: سردار خورشیدوند در زمان حیات، استان کهگیلویه و بویراحمد و سپس استان‌هایی شامل کردستان، لرستان و قم را نیز فرماندهی کرد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی امروز در صف اول مجاهدت و مبارزه با جریان‌های ضدانقلابی است، بر اهمیت داشتن بصیرت، تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها