خبرهای داغ:
سرپرست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

اعزام دانش آموزان دالاهو و گیلانغرب به مناطق عملیاتی

سرپرست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: دانش آموزان گیلانغرب و دالاهو برای تجدید پیمان با شهدا و آرمان های انقلاب، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۷۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

 سرپرست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, از اعزام  کاروان های راهیان نور دانش آموزی دالاهو و گیلانغرب به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

 

سرگرد عزیزی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تشریح ارزش‌های دفاع مقدس و آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن را از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع ‌مقدس عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه امروزه دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به کشور حمله کرده است، به لزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: باید نسل جدید با خاطرات و رشادت‌های شهدا و رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله آشنا شوند.

 

وی  در ادامه گفت: این کاروان که ۸ اتوبوس از دانش آموزان شهرستان های دالاهو و گیلانغرب هستند، در طول سفر ۳ روزه خود از یادمان های شهدای شلمچه، هویزه و اروندکنار بازدید می کنند تا ضمن آشنایی با رشادت ها و از جان گذشتگی های شهیدان، با آرمان های امام و شهیدان تجدید میثاق کنند.

 

سرگرد عزیزی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در دومین شب سفر از رزم نمایش " ستارگان زمینی" در اردوگاه شهید مسعودیان نیز دیدن می کنند.

 

 

ارسال نظرات