خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان صحنه گفت: دشمنان با استفاده از فضای مجازی به دنبال نا امید کردن قشر جوان ما هستند.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۷۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, حجت الاسلام جواد الیاسی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اظهار داشت: اهل بیت بسیار به تربیت دینی و اسلامی تاکید داشت و پیام اکرم(ص) فرمودند که به فرزندان خود در احترام بگذراید و به آنها شخصیت بدهید و اگر دچار اشتباهی شد جلوی جمع به او تذکر ندهید.

 

وی در ادامه اشاره ای به تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) داشت و تصریح کرد: امام راحل با درایت ویژه ای که داشتند این نهاد حمایتی را تاسیس کردند که همین عمل ایشان یه صالحات و باقیات عالی برای ایشان می باشد.

 

حجت الاسلام الیاسی با بیان اینکه آیات گسترده ای در مورد احسان و نیکوکاری وجود دارد خاطر نشان کرد: توجه به نیازمندان و مستمندان در آموزه های دینی ما بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: ما در آستانه عید نوروز هستیم و کمک به افراد نیازمند بیش از پیش باید مورد توجه شهروندان باشد .

 

وی اشاره ای به شروع منابع طبیعی داشت و یادآور کرد: منابع طبیعی نعمت های خدادادیی هستند که وظیفه داریم حافظ آنها باشیم نه اینکه اقدام به تخریب درختان داشته باشیم چرا که توجه به حفظ محیط زیست باید به صورت یک فرهنگ دربیاید.

 

حجت الاسلام جواد الیاسی اشاره ای به بحث دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران داشت و گفت: بحث ایجاد آشوب و نا امنی یکی از توطئه های دشمنان از جمله آمریکا برای خدشه دار کردن عزت ملت می باشد.

 

امام جمعه شهرستان صحنه اشاره ای به شبکه های مجازی داشت و گفت: دشمنان با استفاده از فضای مجازی به دنبال نا امید کردن قشر جوان ما هستند.

ارسال نظرات