مسئول بسيج هنرمندان استان يزد:

جشنواره رویش زمینه ای برای هم افزایی بیشتر بین بسیج دانشجویی و بسیج هنرمندان است

مسئول بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامي با كمبود هنرمند انقلابي روبرو هستيم، تصریح کرد: جشنواره رویش زمینه ای برای هم افزایی بیشتر بین بسیج دانشجویی و بسیج هنرمندان است.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۸۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، علی‌محمد پارسائیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار ارسال‌شده توسط دانشجویان به جشنواره ادبی هنری رویش که به همت بسیج دانشجویی و همکاری دانشگاه‌های استان یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی پیشتاز شناسایی مفاخر ادبی هنری از بین دانشجویان است و برگزاری این جشنواره اولین قدم برای شناسایی هنرمندان ارزشی است، تصریح کرد: قدم بعدی که پس از شناسایی رویش‌ها باید برداشته شود و بسیار مؤثرتر است، کادر سازی این جوانان و دانشجویان در بدنه فرهنگ و هنر است.

مسئول بسیج هنرمندان استان یزد با تأکید بر اینکه رویش‌های شناسایی‌شده عمدتاً از بدنه بسیج و افراد علاقه‌مند به هنر هستند، خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره زمینه بسیار خوبی است که هم‌افزایی عمیقی بین بسیج دانشجویی و بسیج هنرمندان صورت بگیرد.

این کارشناس فرهنگی با تأکید بر این مطلب که درزمینهٔ کادر سازی بخش هنر از ابتدا انقلاب تاکنون کار‌های خوبی انجام‌شده ولی جامع نیست، افزود: در عرصه فرهنگ و هنر هنوز جای کار بسیار زیادی وجود دارد.

پارسائیان افزود: باید از رویش‌های تازه شناسایی‌شده کادر سازی انقلابی داشته باشیم، چون می‌توان گفت: در انقلاب اسلامی با کمبود هنرمند انقلابی روبرو هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: باید بستر طوری فراهم شود که دانشجویان هنرمند بتوانند بعد از تحصیلات دانشگاهی‌شان سازمان‌دهی شوند و آموزش لازم را ببینند و حمایت شوند تا بتوانیم در آینده از وجود این عزیزان استفاده کامل را ببریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار