خبرهای داغ:
حجت الاسلام حسین طاهری؛ امام جمعه رامیان گفت: در سال جاری 880 میلیون تومان در شهرستان رامیان زکات جمع آوری شد و این مبلغ صرف هزینه های عمرانی و تهیه جهیزیه و کمک به نیازمندان شده است.
کد خبر: ۸۹۹۵۰۹۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از گل رامیان ، امام جمعه رامیان در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه گفت: در جوانی باید به فکر اصلاح رفتار و خصوصیات اخلاقی بود چون مبارزه با نفس و اخلاقیات ناشایست انسانی در پیری مشکل است.

وی اظهار کرد: روح حیوانی و ددمنشی انسان باعث بوجود آمدن جنگ های امروزی در دنیای به ظاهر متمدن شده است و هوی و هوس های انسانی باعث خلاف آدمی در دنیا می شود.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به 13 جمادی الثانی و ضمن تسلیت شهادت حضرت ام البنین (س) مادر 4 شهید، افزود: حرکت و صبوری این بانوی بزرگوار جایگاه ارزش به اسلام و ولایت را نشان می دهد.

وی با اشاره به 14 اسفند روز احسان و نیکوکاری و تاسیس کمیته امداد توسط امام راحل عظیم الشان بیان کرد: در سال جاری 880 میلیون تومان در شهرستان رامیان زکات جمع آوری شده است که از این مقدار 500 میلیون تومان صرف کمک به فقرا و نیازمندان و تهیه جهیزیه و 380 میلیون تومان آن در حوزه عمرانی در روستاها هزینه شده است.

خطیب نماز جمعه رامیان عنوان کرد: تعداد 400 یتیم در این شهرستان تحت عنوان اکرام یتیم توسط 70 نفر از خیرین رامیان و شهرهای دیگر تحت پوشش و حمایت هستند.

وی با بیان اینکه 25 اسفند روز درختکاری نامگذاری شده است، افزود: روایات فراوانی برای حفظ درخت و درختکاری وجود دارد و برای حیات آنها سفارش شده است.

امام جمعه رامیان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ نوجوانان بسکتبال در رامیان، گفت: جوانان این شهرستان در حوزه ورزشی و از جمله در رشته های بسکتبال و بدمینتون و کشتی و ... دارای مقام های کشوری هستند و به تیم ملی راه یافته اند لذا باید این استعدادها را مورد حمایت قرار دهیم.

وی تصریح کرد: در سازمان ملل و در شورای امنیت قطعنامه ای با عنوان آتش بس در سوریه تصویب شد ولی بعد از آن آمریکایی هایی که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند به شهرهای مختلف این کشور حمله کردند.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با حفظ وحدت و یگانگی و همراهی ولایت مقابل توطئه های دشمنان پیروز و سربلند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها