سید ساجد یعقوبی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد گفت: مادران و همسران معظم شهدا نیز الگو و نمونه خوبی برای نسل جوان خصوصأ دختران هستند تا با حضور در صحنه های اجتماعی کشورمان با عفاف و حجاب و رفتارهای دینی بدرخشند.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۲۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

مادران و همسران شهدا نیز الگوی برتر دختران هستند

به گزارش روابط عمومی حوزه کوثر، صبح روز پنجشنبه مصادف با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مراسمی به منظور تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهداء با سخنرانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری حوزه مقاومت بسیج خواهران در کانون جوانان بسیج برگزار شد.

حجت الاسلام یعقوب علیزاده با اشاره به آیه 154 سوره بقره گفت: و به كسى كه در راه خدا كشته شده مرده مگویید بلكه اینان زنده هایى هستند ولى شما درك نمى كنید.

وی بیان کرد: شهادت برای خانواده شهداء، افتخار است و مادران شهداء که چنین فرزندانی را در دامان پاک خود پرورش دادند، صبر و استقامت خود را از مکتب حضرت ام البنین(س) فرا گرفته اند.

علیزاده افزود: مادران و همسران معظم شهدا نیز الگو و نمونه خوبی برای نسل جوان خصوصأ دختران هستند تا با حضور در صحنه های اجتماعی کشورمان با عفاف و حجاب و رفتارهای دینی بدرخشند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان علت نامگذاری نام ام البنین عنوان کرد: حضرت ام البنین(س) بانوی ایثارگر، اگرچه خود در دشت کربلا حضور نداشت اما عطر ایمان، نگاه ولایتمدار، تفکر حسینی و شجاعت ایثارگری یک مسلمان معتقد را قطره قطره در کام فرزندانش نشاند.

پخش کلیپ نقش زنان در دفاع مقدس، مداحی و خاطره گویی همسر شهید پری رو از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات