خبرهای داغ:
با حضور سردار شاهوارپور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان جلسه شورای معاونین ستاد خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۲۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،در این جلسه ابتدا آقای سروستانی جانشین دبیر دستور جلسه را تصمیم گیری پیرامون برنامه های چهارشنبه آخر سال و نوروز ۹۷ عنوان و گزارشی از فعالیتهای انحام شده در ماههای اخیر را مطرح کرد وگفت: ارزیابی و نظارت از شهرستانها ادامه داشته و در جلسات ماده بیست آنها شرکت و بر تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و راه اندازی گروههای طلایه داران تاکید شده است.
آقای سروستانی در ادامه گفت : چندین نشست با استاندار خوزستان ،دانشگاهها ، صداوسیما واصحاب مطبوعات در راستای همکاری هرچه بهتر با ستاد برگزار کردیم که تصمیمات خوبی نیز اتخاذ شد.

در ادامه حجت الاسلام مرعشی فر نماینده رئیس ستاد و معاون دولت به مردم نیز گزارشی از فعالیتهای معاونت را ارائه کردند.

حجت الاسلام امانت نماینده دادستان نیز گزارشی از فعالیتهای دادگستری را در خصوص امر به معروف بیان کردند.

در ادامه جلسه سایر اعضا و معاونین و مدیریتها نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان داشتند.

سردار شاهوارپور دبیر ستاد خوزستان نیز طی سخنانی گفت:
دشمن در صدد ضربه زدن به نظام و استفاده از ظرفیت چهارشنبه آخر سال می باشد که ما باید با عمل و رفتار دینی درست در جامعه مانع سوء استفاده دشمن بشویم.
دبیر ستاد خوزستان گفت : کار ما در ستاد صیانتی است و ما باید از دین و رفتار دینی صیانت کنیم ، ما نباید سنتهای قدیمی را با هزینه سنگین برای نظام حفظ کنیم چرا که عده ای میخواهند رفتار مردم را خراب کنند.
وی با انتقاد از کم کاری بعضی دستگاهها در خصوص مسائل فرهنگی خواستار تلاش و همکاری همه دستگاهها و مردم در زمینه فرهنگ سازی امر به معروف شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها