نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الیگودرز با اشاره به اینکه دشمنان از بیدارى اسلامى و تسلط ملت‌هاى مسلمان بر سرنوشت ‏خود بیم دارند و با طرح دسیسه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن هستند، گفت: ادامه راه شهدا و درک ولایت راه خنثی شدن توطئه آنان است.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۳۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام علی لرستانی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز در یادواره شهید والامقام وجاویدالاثرابراهیم هادی ازدلاورمردان دفاع مقدس که در حوزه علمیه خواهران برگزار شد اظهار داشت: مشروعیت جهاد و دفاع از سرزمین‌های اسلامی، اصلی مسلم است ازاین‌رو سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نیز باید بر پایه اندیشه جهاد پایه‌ریزی شود چراکه اندیشه‌ای که امام خمینی (ره) به‌عنوان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید داشته‌اند تقویت روحیه رشادت فرهنگ شهادت کوتاه نیامدن در برابر مستکبران عالم بود.

وی افزود: امروزه جهان اسلام یکی از مقاطع حساس تاریخی را پشت سر می‌گذارد و با دو چالش بسیار مهم اشغالگری و استبداد روبه‌رو است، زیرا دشمنان اسلام و مستکبران جهانی از بیم گسترش نفوذ و اقتدار مکتب اسلام در عرصه بین‌المللی به‌صورت علنى ‏ مسلمانان را به هر شیوه‌ای تهدید می کنندوباایجاد جنگ‌های نیابتی و گروهک‌های تکفیری تروریستی وباایجادناامنی در منطقه و فتنه‌انگیزی به دنبال رسیدن به اهداف و دسیسه‌های ننگین خود است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز گفت: بنابراین از بیدارى اسلامى و تسلط ملت‌هاى مسلمان بر سرنوشت ‏خود بیم دارند و از اتحاد و یکپارچگى آنان به‌شدت در هراسند و مصمم‏ شده‌‌اند تا به هر قیمتى مانع ظهور دوباره تمدن اسلامى و تحرکات نیروهای انقلابی و جهادی هستند ازاین‌رو به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های آنان هستند.
وی عنوان کرد: وجوب دفاع از سرزمین‌هاى اسلامى از ضروریات فقه اسلام است و همین آشنایی جوانان و رزمندگان اسلام از اهمیت حفظ نظام اسلامی است که پا به میدان گذاشته و جان خود را درراه اسلام و حفظ آن فدا می‌کنند.

لرستانی گفت: با خدامحوری تقویت ایمان، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان تادندان‌مسلح با دست‌خالی توانستند در عملیات حق علیه باطل به موفقیت‌ها و پیروزی‌های چشم‌گیری دست پیدا کنند.
وی افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس ازجمله امثال شهید بزرگوار هادی با داشتن روحیه جهادی در مقابل کفار و با تبعیت از فرامین حضرت امام (ره) واتحاد ویکپارچگی وبرادری در جبهه ها توانستند جان، مال، ناموس وخاک میهنمان را با جان فشانی خود در این راه حفظ کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز عنوان کرد: همه آحاد مردم ایران در مقابل شهدای انقلاب اسلامی بویژه امثال شهدای نظم وامنیت مدیونیم چراکه امنیت، آسایش واستقلال را برای ما با ارمغان گذاشتند ومابه دنباله روی ازاهداف انقلاب اسلامی وارزشهای آن ودرک جایگاه ولایت فقیه وتبعیت عملی از فرامین مقام معظم رهبری می توانیم نقشه های دشمنان اسلام وبشریت راخنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات