فرمانده حوزه مقاومت سیدالشهدا (ع) کوهدشت:
فرمانده حوزه مقاومت سیدالشهدا (ع) کوهدشت گفت: شهدا سند مظلومیت اسلام در جهان هستند که برای زنده نگه‌داشتن اسلام در خون خود غلتیدند.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۳۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از لرستان، به‌منظور ارج نهادن به مقام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ستوان یکم پاسدار محمدکاظم رستمی راد فرمانده حوزه و جمعی از اعضای شورای حوزه مقاومت سیدالشهدا (ع) و حجت‌الاسلام سعید نظری امام جماعت مسجد، شورا و اعضای فعال پایگاه شهید علی مروت طرهانی با خانواده شهید بگلر عزیز پور دیدار کردند.

محمدکاظم رستمی راد، فرمانده حوزه مقاومت سیدالشهدا (ع)، در این دیدار ضمن تأکید بر گرامیداشت مداوم یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا سند مظلومیت اسلام در جهان هستند که برای زنده نگه‌داشتن اسلام در خون خود غلتیدند.

وی بابیان اینکه شهدا را موجب سربلندی و عزت کشور عنوان کرد و افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا از وظایف ماست و حضور در کنار خانواده معظم شهدا توفیق الهی برای مسئولان نظام اسلامی است.
محمدکاظم رستمی، اظهار داشت: حضور بسیجیان در جمع خانواده شهدا باعث می‌شود که آن‌ها با خاطرات، سیره و روش شهدای جنگ تحمیلی آشنایی بیشتری پیدا کنند و همچنین در این دیدار‌ها از نفس گرم خانواده شهدا بهره‌مند می‌شویم.
حجت‌الاسلام نظری هم در پایان به رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا مسئولیت خود را در دفاع از ارزش‌های اسلامی ایرانی انجام دادند و تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کردند و برای حفظ دستاورد‌های مقدس جان خود را فدا کردند و به فیض عظیم شهادت رسیدند.
طی این دیدار ضمن قرائت بخشی از وصایای شهدا و مرور و بیان خاطراتی از آن‌ها توسط خانواده‌های گران‌قدرشان، حضار با قرائت فاتحه صبر و بردباری و اجر جزیل برای خانواده شهدا را از خداوند متعال مسئلت نمودند و لوح و هدیه‌ای هم به خانواده این شهید عزیز تقدیم شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات