خبرهای داغ:
محبی در یادواره شهدای کوی امام رضا(ع):
حمید محبی ؛ از یادگاران دوران دفاع مقدس در مراسم یادواره ۸۵ شهید دوران دفاع مقدس کوی امام رضا (ع) و تجلیل از خانواده های شهدای والامقام اظهار کرد : اگر تدبیر رهبری نبود جنگ عراق و سوریه به مرز ها و کشور ما هم کشیده میشد.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۳۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،حمید محبی ؛ از یادگاران دوران دفاع مقدس در مراسم یادواره ۸۵ شهید دوران دفاع مقدس کوی امام رضا (ع)  ضمن عرض تسلیت به مناسب وفات حضرت ام البنین (س) گفت : شهدا نیازی به برگزاری این جلسات ندارند ، بلکه ما از سر نیاز خود ، انس گرفتن با آنان و درک اندکی از آن مجاهدت هاست که  اقدام به برگزاری این مراسمات می کنیم و برگزاری این مجالس بیشتر به خاطر این است که شجاعت و معنویت و فداکاری شهدا را یاد کنیم و  از این طریق انقلاب خود را بیمه کنیم .

وی ضمن برشمردن علل دشمنی های پیاپی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود : علت اینکه ما دشمنان زیادی داریم شرایط حساس منطقه ای است که کشور ما در آن قرار دارد . منطقه غرب آسیا که به خاورمیانه موسوم است شاهراه منطقه ای است که به نوعی غرب و شرق جهان را به یکدیگر متصل می کند و دشمنان ما معتقدند اگر بخواهند بر دنیا مسلط باشند باید بر این منطقه تسلط پیدا کنند .

محبی گفت : در جهانی که انسان محور شده بود و حکومت ها ، ادیان الهی را برای امیال خود پس می زدند انقلاب ما به بار نشست و و تمام معادلات جهانی را درهم شکست ، پس معلوم است که دنیا باید در مقابل انقلاب اسلامی ما قرار بگیرد ؛ علت آن بود که ما شعار نه شرقی نه غربی ؛ جمهوری اسلامی سر دادیم و گفتیم میخواهیم خودمان برای خود تصمیم بگیریم.

این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد : رهبری بی بدیل حضرت امام (ره) و پیشتیبانی همه جانبه مردم با توکل به خداوند متعال باعث رقم زدن برگ زرینی در تاریخ ایران شد و مردم ما دین خود و امام خود را تنها نگذاشتند و موج جوانان ما با آن حجم از ایثارگری ها موجب شدند تا توطئه نظامی دشمنان اسلام خنثی شود .

محبی ضمن تبیین اهداف شوم دشمنان این مرز و بوم بعد از دوران دفاع مقدس اظهار داشت : چندین سال بعد از دوران دفاع مقدس شاهد  توطئه ای به نام فتنه تکفیری داعش بودیم . تروریست هایی که تا پشت دروازه های بغداد پیش رفته بودند و در خیابان های اصلی دمشق جولان می دادند .

وی افزود : دشمنان ما با ایجاد این شجره خبیثه در پی تجزیه منطقه و به قول خودشان ایجاد خاورمیانه ای جدید بودند و استراتژی جنگ تمدن ها را به جنگ بین تمدن ها و جنگ نیابتی تبدیل کردند .بنابراین به اذعان خودشان داعش را ایجاد کردند تا نقشه های شوم خود را عملی کنند.

محبی گفت : همه باید هوشیار باشیم و بدانیم که جنگ سوریه و عراق تحت هیچ شرایطی جنگ بین شیعه و سنی نیست و از قضا اتحاد قابل توجهی بین شیعیان و اهل تسنن وجود دارد و بخش اعظمی از حشد الشعبی عراق و ارتش سوریه را اهل سنت تشکیل می دهند و ما برادری بین شیعه و سنی را در سوریه و عراق شاهد هستیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس در پایان با اشاره به تدبیر و بصیرت مثال زدنی امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص خنثی سازی این فتنه آمریکایی صهیونیستی گفت : اگر ما به فرمان ایشان به موضوع ورود نمی کردیم تکفیری ها با براندازی دو کشور اسلامی عراق و سوریه با ما هم مرز می شدند و یقینا ما باید با آنها در استان های مرزی خود می جنگیدیم ، لذا خنثی کردن همه این توطئه ها از برکات وجود رهبر فرزانه انقلاب است.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای کوی امام رضا (ع) نیز تجلیل به عمل آمده و  ذاکر اهل بیت ، حاج مهدی منصوری به ذکر مصیبت و نوحه خوانی پرداخت .

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها