مسئول راهبردی سپاه الغدیر استان یزد:

پتانسیل های موجود در ابرکوه حاکی از آینده روشن آن است

مسئول راهبردی سپاه الغدیر استان یزد گفت: ابرکوه با داشتن پتانسیل ها و فرصت هایی که دارد، یکی از شهرستان های آینده دار است.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۷۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در هفته جاری دومین مجمع بسیج ابرکوه در سال ۹۶، با حضور غلامحسین دشتی مسئول راهبردی سپاه الغدیر استان یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، امام جمعه و مسئولان کارگروه‌های مختلف بسیج در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

دشتی ضمن تشکر از مجموعه فعالیت‌های مجمع بسیج شهرستان و کارگروه‌های آن، اظهار کرد: ابرکوه با داشتن پتانسیل‌ها و فرصت‌هایی همچون منزلگاه امام رضا (ع) و قرار گرفتن در طریق الرضا و مسیر کاروان راهیان نور، سفر مقام معظم رهبری، آثار باستانی و... یکی از شهرستان‌های آینده دار است.

مسئول راهبردی سپاه الغدیر استان یزد با تأکید بر اینکه ابرکوه افق روشنی برای پیشرفت دارد، اضافه کرد: امروز جهت رسیدن به این اهداف، پیشرفت کشور باید ابتدا به یک گفتمان عمومی تبدیل شود.

وی بیان کرد: اگرچه کارگروه‌های فعال در شهرستان کار‌های فکری خوبی انجام داده اند، ولی برای پیشرفت بیشتر لازم است کارگروه‌ها از افکار، ایده ها، نظرات و راهکار‌های ابرکوهی‌های خارج از شهر نیز استفاده کنند.

دشتی تصریح کرد: امروز استکبار جهانی برای تسلط و تحقیر کشور‌ها و استعمار نوین برنامه دارد و لازم است برای مقابله با این دشمنی‌ها و تهاجمات چه نیمه سخت و چه نرم برنامه مدونی داشته باشیم.

در پایان ضمن مطرح کردن موارد تخصصی توسط کارگروه ها، بیانیه مجمع بسیج قرائت شد که متن آن به شرح ذیل است:

خداوند متعال را شاکریم که توفیق عنایت کرد در سالی که به تدبیر عالما نه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده دومین مجمع عالی بسیج شهرستان ابرکوه را با حضور بسیجیان نخبگان و فرهیختگان و مدیران شهرستان برگزار نمائیم.

هوشیاری و بصیرت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور حداکثری مردم در این رفراندوم نظام که با رهنمودهای، ولی امر مسلمین جهان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب حاصل شده، سند گویای رویش‌های انقلاب اسلامی و پیوند ناگسستنی ملت ایران با نظام اسلامی است.

ملت ایران هرکجا لازم باشد همانند هشت سال دفاع مقدس از بذل جان و مال هیچ گونه دریغی نمی‌کند و ده‌ها شهید و جانباز تقدیم انقلاب و هرجا لازم است صبر انقلابی پیشه می‌کند، اما هر وقت نیاز به حضور در صحنه باشد همانند حماسه ماندگار ۹ دی و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اقیانوس عظیمی به راه می‌اندازد که همه دسیسه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب می‌سازد.

مجمع بسیج شهرستان ابرکوه ضمن تبریک و تهنیت به پیشگاه مقام معظم رهبری مد ظله العالی به جهت داشتن امتی این چنین ولایتمدار و بصیر از کلیه مسئولان ارشد نظام، استان و شهرستان انتظار دارد قدر این ملت فهیم را بدانند و برای حفظ این عزت از هیچ اقدامی فرو گذار نکنند، که بی شک بهترین شکر گذاری این موهبت عظیم خدمت بی منت به آنان است.

در همین راستا نکاتی چند را یاد آور می‌شویم:

۱. ایجاد ناامنی و تفرقه، تحریم اقتصادی و فتنه انگیزی، ترویج فساد و دین ستیزی، تولید مواد مخدر و تخدیر فکر جوانان، ترویج ابتذال و موسیقی و برهنگی با استفاده از فضای مجازی شبکه‌های اجتماعی، ماهواره و صد‌ها ترفند و مکر شیطانی دیگر همه و همه برای یک هدف نامقدس و شوم است و آن چیزی جز از بین بردن اسلام و استقلال و ثبات و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست و برای مقاومت و ایستادگی در مقابل همه این پلیدی‌ها و به سر منزل مقصود رساندن کشتی انقلاب، راهی جز وحدت و پایبندی به تدابیر امام المسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی و همگانی کردن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکربه منظور جامعه سازی اسلامی نیست.

پس همه باید به ریسمان الهی ولایت چنگ زنیم وان شاء الله از گرداب فتنه‌ها به ساحل نجات راه یابیم. از مسئولین استانی و شهرستانی هم تقاضا داریم با توجه به اینکه شهرستان ابرکوه در زمینه فرهنگ عفاف و حجاب سر آمد می‌باشد باز هم تلاش بیشتری در زمینه قانون راهکار‌های گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مصوب شورای انقلاب فرهنگی توجه و نسبت به اجرای کامل آن اقدام نمایند.

۲. تلاش برای استقرار و ایجاد سبک زندگی اسلامی راهبردی‌ترین راهکار مقابله با سلطه‌ی فرهنگی و رسیدن به تمدن اسلامی و استقلال ملی است که باید مورد اهتمام آحاد ملت و روح حاکم بر تمام اقدامات و تصمیمات و برنامه دولت و مجلس و قوه قضائیه باشد. در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی و به ویژه کاهش طلاق کارگروه بانوان مجمع بر مبنای مکتب حیات بخش اسلام و اندیشه‌های ناب امام خمینی ره و تاکیدات مقام معظم رهبری با مبانی علمی و کارشناسی، طرحی را آماده و در دست اجرا و اقدام دارند.

۳. اتکا به توانایی‌های داخلی و کاهش وابستگی به کشور‌های سلطه جو و تلاش همه جانبه برای تحقق راهبردملی اقتصاد مقاومتی تنها رویکردی است که می‌تواند استقلال اقتصادی را برای کشور ما به ارمغان آورد. استقلالی که می‌تواند عزت و شرف ملت و دولتمردان ما را در مقابل برتری جویی و خود برتر بینی استکبار جهانی تضمین نماید. در این خصوص کارگروه اقتصادی شهرستان با ارائه طرح‌های اشتغال زایی مطابق با ظرفیت شهرستان در زمینه‌های صنایع تبدیلی و صنعت گردشگری سعی در تحقق این امر مهم دارد.

در پایان با قلبی مالامال از عشق و اعتماد به نصرت الهی به محضر رهبر و مولای خویش و امت اسلامی عرضه می‌داریم که ما بسیجیان و فرزندان انقلاب اسلامی عضو مجمع عالی بسیج به نمایندگی از همه بسیجیان شهرستان همانگونه که در دفاع نظامی از کیان جمهوری اسلامی ثابت کردیم پای در رکاب مولای خویش هستیم، امروز هم در خدمت گذاری و حضور فعال در عرصه‌های مختلف آماده جان فشانی هستیم و اعلام می‌داریم که ما فرزندان شعب ابیطالب، خیبر و بدریم که با سرافرازی از آن گذر کردیم و طومار موریانه خورده سفیانی‌ها را دریدیم و ترسی از تحریم و فشار اقتصادی نداریم و اکنون به دوره مبارک فتح مکه پای نهاده ایم که (ان تنصرا.. ینصرکم و یثبت اقدامکم)

مجمع عالی بسیج شهرستان ابرکوه اسفند ماه
ارسال نظرات