سید ساجد یعقوبی
بمناسبت سالروز میلاد باسادت حضرت فاطمه زهرا (س) جشن میلاد کوثر در شهرستان اصلاندوز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۸۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

جشن میلاد کوثر برگزار در اصلاندوز می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،سرهنگ پاسدار حسین حسین زاده امروز در جلسه تعامل و هماهنگی تمرینات تاکتیکی 24 ساعته گردان بیت المقدس بسیحیان اصلاندوز از برگزاری این تمرینات در دو روز متوالی خبر داد و گفت:این تمرینات به صورت 2 روزه می باشد اجرایی خواهد شد.

وی محل برگزاری این برنامه در روز اول را کمپ سازمان آب و روز دوم نیز را در منطقه عمومی گدایلو عنوان کرد و از مسئولان ادارات و نهادها خواست در این امر مهم همکاری و مساعدت کنند.

وی هدف از این تمرینات راعلاوه برحفظ انسجام،کسب آمادگی لازم برای گردان ها دانست و افزود: برنامه های روز اول پیاده روزی از حوزه بعثت تا محل برگزاری در کمپ سازمان آب همراه با اجرای آموزش های تئوری و بصیرتی،معرفتی خواهد بود و روز دوم نیز تمرینات تاکتیکی بصورت عملی در منطقه عمومی گدایلو برگزار می شود.

فرمانده ناحیه عشایری اظهار امیدواری کرد که حضور مسئولان به همراه کارکنان در رزمایش باعت دلگرمی بسیجیان خواهد بود لذا لازم است در این برنامه حضور گسترده داشته باشیم.

سرهنگ حسین زاده همچنین از برگزاری جشن میلاد کوثر بمناسبت سالروز میلاد باسادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد و گفت:این مراسم ساعت 10 صبح روز 17 اسفند در سالن ورزشی فرهنگی بسیج خواهران برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به سالروز رحلت حضرت ام البنین(س) و روز تجلیل از مادران و همسران شهدا از برگزاری دیدار با خانواده های شهدا با حضور مسئولان در این روز خبر داد.

آیت جهانبانی معاون بخشدار اصلاندوز در خصوص رزمایش گردان بیت المقدس از مسئولان ادارات خواست در این برنامه بسیار ارزشمند حضور داشته باشند و در حد وسع و توان نهایت همکاری را با سپاه ناحیه عشایری داشته باشند.

در ادامه هریک از مسئولان ضمن اعلام حضور در برنامه تمرینات تاکتیکی گردان بیت المقدس بسیجیان اصلاندوز و جشن میلاد کوثر،بر آمادگی خود برای مساعدت و همکاری با سپاه ناحیه عشایری تاکید کردند.

ارسال نظرات