آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری گفت: روسیه با وتوی قطعنامه شورای امنیت علیه ایران و یمن اقدامات آمریکا در سازمان ملل با شکست مواجه کرد.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۸۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری گفت: روسیه با وتوی قطعنامه شورای امنیت علیه ایران و یمن اقدامات آمریکا در سازمان ملل با شکست مواجه کرد.

وی افزود: زهرا (س) مستوره و پشت پرده نبوت است و برای شناخت زهرا باید از نور و پرده غیب عبور کرد و این شناخت نیازمند معرفت بالایی است.

امام جمعه ساری گفت: درک حقیقت و ولایت و نور حضرت زهرا (س) برای انسان‌های عادی، حکما و عرفا مقدور نیست.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه در حضور زهرا (س) شرمنده هستیم، افزود: با این حجاب و رفتار و الگو‌ها در جامعه و از بین رفتن حیا و عفت زنان از خدمت حضرت زهرا (س) خجل هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در سراسر زندگی ائمه نقطه ضعف وجود ندارد، گفت: ما از کافران بی‌بند و بار انتظاری نداریم، اما ایران اسلامی و مردم این کشور پاکی و طهارت ائمه اطهار را الگو رفتاری خود قرار دادند.

وی افزود: راه شهدا را ادامه دهیم و این طور نباشد که دنیا زدگی ما را از خانواده شهدا غافل کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بهترین مکان و جایگاه برای خدمت کمیته امداد است و نشان حکومت علوی و نبوی دارد.

آیت‌الله طبرسی با بیان اینکه اعتماد مردم به کمیته امداد و اینگونه نهاد‌ها کم شده است، افزود: خلاف در همه نهاد‌ها است و ما باید به طور مطلق کمیته امداد را حفظ و اعتماد کنیم.

وی گفت: خیران در ایام عید دست نیازمندان را بگیرند و سفره عید مردم را رنگین کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها