سردار میرفیضی امنیت، آسایش و آرامش مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و افزود: پلیس در چهارشنبه آخرسال با هرگونه بی نظمی و ناامنی و افرادی که بخواهند با سد معبر و بی نظمی برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۹۵۱۹۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در همایش صیانت و سلامت اداری در ساری، با تاکید بر اقتدار همراه با رافت اسلامی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است به موضوع چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: دشمن به این موضوع به عنوان یک فرصت نگاه می‌کند که باید این فرصت را با آگاهی بخشی و استفاده از سرمایه‌های اجتماعی جامعه از دشمنان نظام گرفت.

وی امنیت، آسایش و آرامش مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و افزود: پلیس در چهارشنبه آخرسال با هرگونه بی نظمی و ناامنی و افرادی که بخواهند با سد معبر و بی نظمی برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به گذشت ۴۰ سال از عمر پر خیر و برکت انقلاب اسلامی، گفت: دشمن همواره به دنبال توطئه و دسیسه برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در این عرصه تاکنون از هر ابزاری که به ذهن آنان رسیده استفاده کردند.

سردار میرفیضی با تاکید بر آمادگی عملیاتی و ذهنی کارکنان در مواجه با حوادث و رویداد‌های اجتماعی، افزود: دشمن در حوادث اخیر با استفاده از ابزار‌های رسانه‌ای و فضای مجازی بدنبال انحراف افکار عمومی و ایجاد آشوب در کشور بوده که با هوشیاری پلیس مدیریت شد.

وی اعتمادسازی پلیس را موجب جلب مشارکت مردمی در برقراری نظم و امنیت برشمرد و گفت: ما بدنبال افزایش سرمایه اجتماعی و کسب رضایتمندی مردمی هستیم.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه در نیروی انتظامی شایسته سالاری، تجربه، تعهد، پویایی و توانایی از شاخص‌های انتخاب مدیران و مسئولان است، گفت: ما بدنبال مدیران اثر بخش هستیم تا با بهره وری بیشتر از امکانات و مقدورات نسبت به بهبود وضع موجود و جلب رضایتمندی و اعتماد مردم تلاش کند.

وی افزود: برای پاسخ به نیاز‌های مردمی استفاده از مدیرانی که دارای قدرت توسعه مشارکت‌های درون و برون سازمانی، خلاقیت، نوآوری، تجربه و تخصص لازم باشند، باید مد نظر قرار گیرد.

در این مراسم سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی طی حکمی از سوی فرمانده ناجا به عنوان جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران منصوب و حکم وی توسط سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران به وی اعطاء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها