برگزاری مسابقه سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در بانه

مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در بانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۵۲۰۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حمیدرضا خوشبخت رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه در حاشیه برگزاری این مسابقات، اظهار داشت: این مسابقات در دو رشته حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در بانه برگزار شد.

وی افزود: در مجموع ۹۱۵ نفر زن و مرد از شهرستان بانه در این مسابقات شرکت کردند که ۴۶۰ نفر از این شرکت کنندگان را زنان تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره ارشاد بانه با بیان اینکه این مسابقه در ۴ حوزه امتحانی برگزار شده است تصریح کرد: این مسابقات در شهر بانه در دو حوزه امتحانی شهیده آمنه خدری و دیگری در حوزه اداره زندان برگزار شد و دو حوزه دیگر هم یکی در شهر آرمرده و دیگری در دهستان بوالحسن در حال برگزاری است.

آرمان شریفی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بانه نیز استقبال از این مسابقات را در بانه بی نظیر دانست و گفت: با توجه به جمعیت آماری شهرستان بانه در مقایسه با سایر شهر‌های استان کردستان بیشترین شرکت کننده در مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم در کردستان مربوط به بانه است.

وی افزود: علی رغم این مسابقه که کشوری و سراسری می‌باشد امسال یک مرحله مسابقه شهرستانی در رشته‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم نیز در بانه برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف بانه تصریح کرد: پاسخ نامه این مسابقه از طریق معاونت عترت سازمان اوقاف تصحیح و غلط گیری و نتیجه آن نیز متعاقبا اعلام می‌شود و در پایان به برندگان این مسابقات جوایز نفیسی از طرف سازمان مرکزی اوقاف و اداره ارشاد اعطا می‌شود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات