معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز بخش‌هایی از پیکر جان‌باختگان سانحه هوایی توسط بالگرد به شهر سی‌سخت انتقال داده شد، اظهار داشت: پیکرهای باقیمانده پوشیده از دو تا سه متر برف هستند.
کد خبر: ۸۹۹۵۲۱۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج،  عزیز فیلی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جست‌وجوی پیکر جان‌باختگان سانحه هوایی تهران ــ یاسوج، اظهار داشت: امروز عملیات جست‌وجو و انتقال پیکر جان‌باختگان توسط تیم‌های تخصصی کوهنوردی در ارتفاعات پازن‌پیر انجام شد.

وی افزود: بقایای پیکرهای یافت‌شده که در روزهای قبل توسط تیم‌های کوهستان و نیروهای امدادی تجمیع شده بود و امکان حمل آنها از طریق زمینی به‌دلیل شرایط نامساعد جوی وجود نداشت امروز توسط بالگرد به سی‌سخت انتقال داده شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: محموله‌هایی که امروز از بقایای پیکر جان‌باختگان یافت شد نسبت به گذشته سالم‌تر و تا حدودی کامل‌تر بودند.

فیلی عنوان کرد: هم‌اکنون هیچ جسد و یا بقایایی از پیکرهای جان‌باختگان در محل سانحه و محدوده ارتفاعات پازن‌پیر در دسترس نیست و مابقی پیکرها زیر عمق 2 تا سه متری برف هستند که در صورت مساعد بودن هوا تلاش نیروها برای یافتن این اجساد با جدیت ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات