کردستان با توجه ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کشور در سال ۹۶ جایگاه نخست را کسب و به عنوان برترین هیأت انتخاب و معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۹۵۲۷۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، گردهمایی بزرگ هیأت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور در استان یزد برگزار شد.

در این گردهمایی از سوی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کشور طبق ارزیابی‌های صورت گرفته هیأت‌های برتر استانی مشخص و معرفی شدند.

هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای کردستان یکی از هیأت‌های فعال استان به شمار می‌رود و در ارزیابی‌های انجام شده در بخش‌های قهرمانی، میزبانی رقابت‌های بین المللی، کشوری و میزبانی اردو‌های تیم ملی، جذب اسپانسر مالی، کسب عناوین مختلف در رقابت‌های جهانی و آسیائی، برگزاری سمینار و همایش‌های سراسری، برپایی کلاس‌های آموزشی مربیگری و داوری بالاترین امتیاز لازم را در کشور به دست آورد و عنوان برتر را از آن خود کرد.

در این ارزیابی، هیأت پهلوانی و زورخانه‌ای کردستان در سال ۹۶ به عنوان برترین هیات در کشور انتخاب شد، خراسان رضوی عنوان دوم را کسب کرد و استان یزد نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در گردهمایی بزرگ هیأت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور توسط مجتبی جوهری رئیس فدراسیون، از بهرام نصراللهی زاده سکان دار هیأت استان کردستان تقدیر و شهریار کردی پیشکسوت و رئیس هیأت شهرستان سنندج به نمایندگی لوح برتر را دریافت کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات